Gjest linneawarp Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har kjøpt en fantastisk bukse med stretch og skinny = * Wrangler * Lee Er det flere merker som er skinny, stretch og høyliv? Diesel? Tiger of Sweden? Replay? Nudie Jeans er lav i liv. Jeg har litt stor mage -så høy liv bukser skjuler perfekt med stretch, og har pene bein så skinny skinner bra!
Gjest linneawarp Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Cheap Monday Hvilke butikk selger disse? Jeg er i 30 årene - håper ikke den har en skummel merke på baksiden av bukse
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Bik bok sine higher bukser. Er acnes gamle designer som designer dem. Er veldig fornøyd med mine i hvertfall:) 1
mMariia Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Er ganske sikker på at Monki selger Cheap Monday bukser!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Spørs litt hvor du bor. I Trondheim har de cheap monday på Demand & Supply, men har også sett noen modeller på Carlings. Eller så fører Nelly.com et godt utvalg av merket.
Gjest linneawarp Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Bor i Oslo Takk, da titter jeg litt rundt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå