AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 hei.bare lurer på hva dere bruker hunden til? og hvilken rase har du? altså hundesport, familiehund, spor osv.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Har en Golden som familie/kosehund, men vi skal kanskje ha et par kull på henne senere.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Labrador. Øver på blodspor, vurderer konkurranse hvis hunden viser seg å være god på det. Prøvde oss på lydighet, men det var ikke noe for oss... 1
mysticmoo Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 To brukshunder, spor, lydighet, kløv, dumme triks, familiemedlemmer, varmeflasker og kosebamser, turkamerater, treningskamerater, og 'hobbyagility' i hagen. Sikkert mer også jeg ikke kom på i farten.
LeaMichele Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 jeg har en chinese crested og han er en familiehund/sofagris
Moscato Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Border Collie. Familiehund. Herlig på lange fjellturar! Vi driv ikkje med konkurransar, og han dug ikkje som gjetar (mykje av grunnen til at vi valde han).
Fandenivoldsk Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Har en Eurasier som først og fremst er familiehund og turkamerat! Trener lydighet og spor for gøy, men deltar ikke i konkurranser. Hun skal også brukes til snørekjøring og kløv, er planen, men hun er bare året ennå, så det må drøye litt! Allsidig hund som er med på det meste!
Gjest Bobler Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Bruker han i lydighet. Ellers bruker vi mye kløv og har gått litt blodspor. Også er han turkamerat, familie og kompis! Endret 7. mars 2012 av Bobler
Leo Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Langhåret standard dachs. Trener og konkurrerer med ham som viltsporhund. Planen er også å bruke ham som ettersøkshund når matmor føler at kompetansen er god nok hos hundefører, altså meg. Siden han fremdeles er ung, har jeg også stilt ham ut noen ganger og øvd en del i forbindelse med det. Trener også en del lydighet og er ikke fremmed for å konkurrere der heller. Ellers er han familiemedlem, koselig selskap og den egentlige grunnen til at jeg er mye ute i naturen samt "varmeflaske" i sengen.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Familiehund og turer, med og uten kløv. Litt snørekjøring på vinteren. Skulle også vært brukt til jakt, men den slo dessverre ikke til.
Crizpo Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Flatcoated Retriever, blir brukt til turkamerat, kos og bestevenn. Triks og godbitsøk som hjernetrim.
Gjest Cupcakes Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Finsk lapphund. Han er et familiemedlem, vi går turer med og uten kløv, jogger, prøvd oss litt på ski i vinter, trener unyttige men søte triks i tillegg til grunn lydgihet. Skal begynne med agility for moroskyld, og lære oss blodspor i løpet av våren.
Lulie4 Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Driver litt med oppdrett på vår 5 år gamle Cocker spaniel. Hun er drektig med sitt tredje kull nå, og vi synes det er veldig spennende!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Nå lever hun ikke lengre, men hun var ant en Border Collie/elghundmiks. Tjohooo... Vi trente en del LP samt spor. Blodspor, rundering, kantarellsøk osv. Og lekte med trikstrening. Gikk med kløv også og prøvde oss litt på agillity. Var en del med på rideturer også. Hun tok alt på strak pote og var kjempeflink i alt hun gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå