Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvordan man klarer å spise det der. Jeg har vært i samme rom som flere som har åpna en sånn boks og stappa det i seg, jeg holdt på å spu av lukten og tanken på å få det skvitet inn i kroppen min!

Gjest Survival
Skrevet

Greit at det er få kalorier, men les den første setningen under bildet. "Hele 69% av energien kommer fra fett hos testens taper". Altså er testens taper fullstappa av fett, noe de andre også er bare at de ikke har like mye fett som taperen. Fett og salt i dungevis. Ønsker du å forsøple kroppen din med den maten er det jo greit. Kanskje får du i deg få kalorier, men det betyr vel også at du får i deg få næringsstoffer. Næringsstoffer du trenger!

Æsj.

Skrevet

Det er jo MUK i mye sånn da. Æsj

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ganske enig. Men akkurat den lyse lapskausen syns jeg er god. Men ta for eksempel spaghetti ala capri som består av pasta, tomat, sukker, pølse og sikkert diverse typer fett/krydder, får det ikke til å stemme at det skal ha så lite kalorier. Kokt pasta naturell har vel flere kalorie pr 100 grr??

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, jeg ble altså ikke positivt overrasket og tenkte yes! Så gode nyheter, hehe. Men får det bare ikke til å stemme når de stort sett består av fett, litt kjøtt og mye pasta/potet

Gjest Elfrida
Skrevet

Ts her, jeg ble altså ikke positivt overrasket og tenkte yes! Så gode nyheter, hehe. Men får det bare ikke til å stemme når de stort sett består av fett, litt kjøtt og mye pasta/potet

Antagelig er det ganske mye vann. Og ikke særlig sannsynlig at man kun spiser 100 gram vel?
Skrevet

Jeg ville heller levd på grønnsaker og vann enn å spist de boksene der, TS, -det ville også gitt deg få kalorier, men masse næring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...