Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Jeg har holdt på å rydde e-postboksen min i Outlook. Laget 4 nye mapper hvor jeg lagret mange e-poster. Når jeg så skulle gå inn og titte i en av disse mappene ved en senere anledning, fikk jeg meldingen at Outlook ikke hadde tilgang til mappen! :o Dette gjaldt kun en av mappene, og nå lurer jeg VELDIG på hvordan jeg får tilgang til innholdet igjen...

Hjelp... :roll:

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke det var MIN mappe. :wink::ler:

Skrevet

:ler:

Nei, det var ikke din mappe, vennen...(men det var Skusla sin... :( )

Har fortsatt ikke funnet ut hva som har skjedd eller hvor mailene har tatt veien...

Skikkelig leit det der...

K

Skrevet

:-? Så merkelig da. Lukk Outlook og gå inn igjen og se om det fortsatt er sånn.

Du har ikke ved en feiltakelse sletta mappa og den er i "slettede elementer" ellerno?

Bare gjetter, jeg, har aldri opplevd det.

Skrevet

Har sjekke hver gang jeg har vært inne i Outlook nå. Slettede Elementer er tom, så da har jeg i tilfelle slettet ved et uhell, noe jeg ikke tror er sannsynlig.

Det står bare at jeg ikke har tilgang til innholdet i mappen... :-?

K

Skrevet

:klø: Sorry, don`t know. :-?

Skrevet

Sikker på at du har lagret innholdet i mappene som e-post?

Hørtes ut som et mysterium dette, ja... :-?

Skrevet

Jeg er helt sikker på at innholdet har vært der, for jeg har jo vært inne der og sjekka. Men plutselig neste gang jeg skulle inn for å sjekke noe så var alt borte / ikke tilgang...

Nei, jeg får vel heller innfinne meg med at det er borte. Skjønner bare ikke at jeg kan ha sletta det uten å være klar over det...

Takk for oppmerksomheten, anyway!

K

Gjest Anonymous
Skrevet

ofte ligger det en sikkerhetskopi lagret. Prøv å importer e-postfila di igjen og se om det løser seg.

Gjest jordbær ii
Skrevet

Det er ikke det at den er skjult da?

Prøv å "utvide" innboks-mappen ved å klikke på et evt +-tegn like ved! :)

Skrevet
ofte ligger det en sikkerhetskopi lagret. Prøv å importer e-postfila di igjen og se om det løser seg.

Jeg er ikke no'n kløpper på data, så kan du forklare meg hvordan jeg får tilgang til denne evt. sikkerhetskopien?

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...