Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Kan noen hjelpe meg? Jeg har holdt på å rydde e-postboksen min i Outlook. Laget 4 nye mapper hvor jeg lagret mange e-poster. Når jeg så skulle gå inn og titte i en av disse mappene ved en senere anledning, fikk jeg meldingen at Outlook ikke hadde tilgang til mappen! :o Dette gjaldt kun en av mappene, og nå lurer jeg VELDIG på hvordan jeg får tilgang til innholdet igjen... Hjelp... K
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2004 #3 Skrevet 14. januar 2004 Nei, det var ikke din mappe, vennen...(men det var Skusla sin... ) Har fortsatt ikke funnet ut hva som har skjedd eller hvor mailene har tatt veien... Skikkelig leit det der... K
Midnattsol Skrevet 14. januar 2004 #4 Skrevet 14. januar 2004 :-? Så merkelig da. Lukk Outlook og gå inn igjen og se om det fortsatt er sånn. Du har ikke ved en feiltakelse sletta mappa og den er i "slettede elementer" ellerno? Bare gjetter, jeg, har aldri opplevd det.
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2004 #5 Skrevet 14. januar 2004 Har sjekke hver gang jeg har vært inne i Outlook nå. Slettede Elementer er tom, så da har jeg i tilfelle slettet ved et uhell, noe jeg ikke tror er sannsynlig. Det står bare at jeg ikke har tilgang til innholdet i mappen... :-? K
@lfa Skrevet 15. januar 2004 #7 Skrevet 15. januar 2004 Sikker på at du har lagret innholdet i mappene som e-post? Hørtes ut som et mysterium dette, ja... :-?
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2004 #8 Skrevet 15. januar 2004 Jeg er helt sikker på at innholdet har vært der, for jeg har jo vært inne der og sjekka. Men plutselig neste gang jeg skulle inn for å sjekke noe så var alt borte / ikke tilgang... Nei, jeg får vel heller innfinne meg med at det er borte. Skjønner bare ikke at jeg kan ha sletta det uten å være klar over det... Takk for oppmerksomheten, anyway! K
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #9 Skrevet 15. januar 2004 ofte ligger det en sikkerhetskopi lagret. Prøv å importer e-postfila di igjen og se om det løser seg.
Gjest jordbær ii Skrevet 15. januar 2004 #10 Skrevet 15. januar 2004 Det er ikke det at den er skjult da? Prøv å "utvide" innboks-mappen ved å klikke på et evt +-tegn like ved!
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2004 #11 Skrevet 15. januar 2004 ofte ligger det en sikkerhetskopi lagret. Prøv å importer e-postfila di igjen og se om det løser seg. Jeg er ikke no'n kløpper på data, så kan du forklare meg hvordan jeg får tilgang til denne evt. sikkerhetskopien? K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå