AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har slitt med uren hud de siste årene. Nå det siste året har jeg blitt veldig ille. Kvisene mine etterlater røde prikker som ikke går bort før etter flere måneder. Har også hvite nupper\kviser i ansiktet. Har prøvd å knipe de hvite kvisene, men de blir veldig irriterte når jeg gjør dette, jeg får også små betente kviser i blant, og det tar laang tid før de går bort. Hvilken produkter anbefaler dere? Har hørt mye om en krem fra MD som fjerner røde prikker og hvite kviser\akne, men husker ikke navnet nå... :\
Betty2 Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg måtte til legen for å noen kapsler på Resept, dette tok kvisene, men ulempen var at jeg ble fort MYE solbrent. etterhvert gikk jeg over til Basirol, noen som også hadde god effekt. (reseptfritt)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Jeg måtte til legen for å noen kapsler på Resept, dette tok kvisene, men ulempen var at jeg ble fort MYE solbrent. etterhvert gikk jeg over til Basirol, noen som også hadde god effekt. (reseptfritt) Jeg har en veldig tørr\sensitiv hud i ansiktet og vet derfor ikke om jeg tør å kjøpe sterke kremer og salver til å bruke i ansiktet. Vil gjerne prøve en fuktighetskrem\serum som hjelper mot slike røde og hvite prikker i ansiktet. Hadde du også samme type hudproblemer som jeg har? Hvis det hjalp for deg, så må kanskje jeg også ta meg en tur innom legen.
Betty2 Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har sensetiv hud, som blir fort tør og røde, dersom jeg bruker produkter jeg ikke tåler. (er veldig får produkter jeg egentlig kan bruke, uten å bli rød og tørr) Basirol jeg brukte var en gel krem. den er resept fri. Hos legen fikk jeg noen kapsler, husker ikke hva de het, men de er visst vanelig å bruke mot akner/kviser. De funket veldig godt på meg. men som sagt, ble veldig lett solbrent mens jeg gikk på dem (det er en av bivirkningene av kapslene) Men kan være legen har noen mer egnede produkter, kan være verdt å ta turen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå