AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Er jeg den eneste som opplever at personalet på Vita butikkene er padde sure? :gjeiper: Et eks er Vita i Elverum, sier ikke hei eller vil hjelpe da man spør om hjelp, baksnakker kunden bak disken da man går rundt og ser.. Har opplevd god service på Vita i Hamar, men i Elverum burde rett og slett få et vær-hyggelig-mot-kundene-kurs. Greit om noen har en dårlig dag, men de jobber i et service yrke som krever at du gir.. 1
Gjest Bobler Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 De som jobber her jeg bor de er ikke sure, de bare komplett ignorerer meg. Ikke noe blikk, smil eller noen ting når jeg kommer inn. For opptatt av å skravle med hverandre. Går de forbi meg, ser de ikke på meg. Opplevde en gang en døv dame som ikke fikk oppmerksomheten dems, og gikk. Handler aldri på Vita, på trass. Man oppfører seg ikke slik mot kunder! 1
sequin Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Her er de alt for hyggelige og tar aldri et nei for et nei
loffen Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Så rart! Det er det samme her. Både sure og lite behjelpelige. Jeg stod og ventet ved kassa for å få betale så lenge en gang, at jeg ga opp og gikk. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 flott jeg ikke er alene! vet noen om et sted der man kan klage/sende inn hva man syntes om Vita butikkene? Syntes de i Elverum burde få en seriøs smekk!
Snøvott Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Damene på vitabutikken her er både hyggelige og hjelpsomme.
mirama Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Ja, har opplevd det -Vita i Bergen. Her var de fryktelig sure, og krasse på det lokale postkontoret. Jeg gikk ut forbanna hver gang jeg hadde hentet en pakke. Så jeg gikk rett hjem, og sendte en mail om det til posten.no To dager etterpå fikk jeg en telefon fra det lokale postkontoret, som hadde fått videresendt mailen (!), og jeg måtte forklare alt for dem. Litt pinlig var det. Men nå er de visst overhyggelige mot alle kunder
mEditari Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Her i Stjørdal er jentene på Vita fantastisk søte og blide. Ikke besserwissere eller overivrige, men oppriktig interessert i å hjelpe Men jeg har vært i mange forskjellige Vitabutikker, og føler vel at de er mest sure...
Zakuro Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Har ikke hatt noen problemer med Vita her i Tromsø, men er ikke innom der så ofte da:P 1
Gjest Thessie! Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Ja, har opplevd det -Vita i Bergen. Her var de fryktelig sure, og krasse på det lokale postkontoret. Jeg gikk ut forbanna hver gang jeg hadde hentet en pakke. Så jeg gikk rett hjem, og sendte en mail om det til posten.no To dager etterpå fikk jeg en telefon fra det lokale postkontoret, som hadde fått videresendt mailen (!), og jeg måtte forklare alt for dem. Litt pinlig var det. Men nå er de visst overhyggelige mot alle kunder Jeg har helt andre erfaringer enn deg. Jeg har kun opplevd dem som hjelpsomme og hyggelige!
Gjest grapefrukt Skrevet 7. mars 2012 #12 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Nærmeste Vita butikk der jeg bor er de ansatte veldig hyggelige og behjelpelige. Generelt så er vel sannsynligheten svært stor for at Vita medarbeidere er som alle andre service medarbeidere, noen er sure og andre er hyggelige. Endret 7. mars 2012 av grapefrukt 2
Bellamy Skrevet 7. mars 2012 #13 Skrevet 7. mars 2012 Har selv jobba i Vita, og det er omtrent oppsigelsesgrunn i den kjeden om man ikke oppfører seg som folk mot kundene! Jeg ville sagt fra om dere føler dere ikke får god service, eller ingen service i det hele tatt som jeg ser går igjen her.. Går an å bruke kontaktskjemaet på hjemmesiden deres for å si fra!
_Aries Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Oi, flere som har det samme inntrykket som meg.. Har møtt et par rett og slett sure damer som jobber i Vita-butikker rundt om. 1
sommermor Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Damene på Vita her i byen er hyggelige og hjelpsomme.
Myldre Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Vita i Fredrikstad har bare hyggelige og hjelpsomme damer i butikkene Alltid like hyggelig å ta turen innom der
Vicy Skrevet 7. mars 2012 #18 Skrevet 7. mars 2012 Helt enig, de i Elverum er sure. Synes på ingen måte det er noe hyggelig å gå inn der når de som jobber der skal være så sure og overlegne. Håper noen sier det til de! 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 7. mars 2012 #19 Skrevet 7. mars 2012 Send brev til Vita. Gjerne oppgi navnene på de sure meggene. Enkelte burde ikke jobbe i serviceyrker. Jeg har god erfaring med Vita i Stavanger, men i enkelte andre butikker, f.eks kleskjeder, er personalet rett og slett en skandale. En gang stod hun i kassa og tastet på mobilen da jeg kom inn. Var ingen andre kunder der, og hun så ikke opp engang, stod bare lent over disken og skrev iherdig på telefonen. Jeg gikk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #20 Skrevet 7. mars 2012 Helt enig, de i Elverum er sure. Synes på ingen måte det er noe hyggelig å gå inn der når de som jobber der skal være så sure og overlegne. Håper noen sier det til de! Bra jeg ikke er alene om å syntes det! Skulle virkelig ha likt å visst hvordan man kan si ifra I tillegg kan de ikke faget sitt heller, spurte en gang om hvordan farge jeg skulle hatt på foundation (spurte bare for å teste hun dama/jenta) og hu bomma totalt! Hørt flere som ikke har hatt en bra opplevelse av å gå innenfor den butikken i Elverum, tragisk! Uff, de burde virkelig gi jobben til folk som har peiling og er service innstilte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå