Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere egentlig om kort hår? Da tenker jeg ca. skulderlengde. Jeg har spart en stund, men jeg er usikker på om jeg vil ha langt eller litt kortere hår. Når jeg har langt vil jeg ha kort, og når jeg klipper det kort vil jeg ha langt. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i dilemmaet ditt, men har funnet ut at jeg foretrekker litt kortere hår fremfor langt da jeg synes det generelt sett er stiligere. Jeg synes at bob med sideskill, gjerne lengre fremme enn bak, er veldig kult (slik som Rihanna hadde). Eller en litt mer naturlig variant som dette. Det viktigste er uansett at du har en frisyre som du liker, og som passer til deg og ditt ansikt :)

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig fint. Er på en måte rocka, men søtt og elegant på samme tid. Med den lengden går det også an å gjøre noe med håret, eller det ser bra ut løst. Jeg har selv veldig langt og trives med det, men lang bobish stil er fint. Synes også en kortere klassisk bob er fint, a la dette http://maxblogcdn.fooyoh.com/attach/3/201010071223003099.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...