Gå til innhold

Fly i Norge til 148 kr en vei

Grooo

Anbefalte innlegg

Har dere fått med dere Norwegians nyttårstilbud? der man får billetter i Norge til 148 kr en vei?

Oj! tenke jeg, dette var stas! Her må man passe på!

Men.. I dag la de ut billetter til Ålesund, Harstad/Narvik og Stavanger, med avreise på onsdag. 50 (48) billetter til en bestemt avgang til hver av de stedene. Hvem reiser på sånne turer på så kort varsel da? Og bare en vei... For tilbake billetten vil jo bli kjempedyr, er jo ingen billigbilletter igjen nå rett før... Hm.... Noen kan vel, men de fleste av oss er avhengig av å reise i helgene. Tipper det ikke blir noen helgebiletter, men man kan jo håpe...

*vente i spenning på Trondheimsbilletter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 148 billetter hver dag! Legges ut 2 dager før. Tror det har vært endel syden billetter i helgene, men det er bare til å følge med iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Trondheim snart og satset på SAS kampanjen som var 728 kroner tur/retur fra Gardermoen. Norwegian billettene er vanskelige å få tak i og man må reise på sykt kort varsel :o

Jeg synes 728 er en meget god pris, vi skal ikke gå langt tilbake før prisen for en slik billett var mer enn dobbelt så dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde:

Det er bare billetter til destinasjoner innen Norge, det står jo på sidene det...

Jeg skal også til Trondheim, og turde heller ikke sitte og vente på tilbud. Liten sjans for at det blir billigbilletter på akkurat den dagen jeg vil reise...

Kjøpte billetter med Widerøe denne gang, til rundt 750 jeg og. Stort sett samme pris hos alle selskapene, men Widerøe hadde de klokkeslettene som passet best for meg denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...