Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Syffe
Skrevet

Noen som vet om man må betale moms på nettbutikken til Mango? I og med at de har butikker i Norge og er reigstrert her tenker jeg på.

Skrevet

Sålenge du bestiller fra en butikk som ikke er i Norge og varen kommer tilsendt til deg fra utlandet så må du betale når det er 200NOK og over.

Holder ikke at de har butikker i Norge.

Skrevet

Og jeg som har litt shoppenekt nå for tiden :sukk: Veldig dumt av deg å få meg til å gå innpå den nettsiden altså! :fnise:

Så da lurer jeg også på det samme som deg nå TS:p

Skrevet

Sålenge du bestiller fra en butikk som ikke er i Norge og varen kommer tilsendt til deg fra utlandet så må du betale når det er 200NOK og over.

Holder ikke at de har butikker i Norge.

Nei nei, Mango skiller seg ut her!! Det påfaller ingen ekstra avgifter ut over den sluttsummen som vises i 'kassa'!!

Veldig rask levering har de også - får pakke på døra 2-3 dager etter den er sendt. OG kundeservicen har vært effektiv.

Litt glad i Mango ja... :sjenert:

Skrevet

Så Mango har lager i Norge? Har latt være å handle der pga 200-grensen. Nå kommer det til å bli betraktelig vanskeligere! Jeg som skulle spare penger :/

Skrevet

Så Mango har lager i Norge? Har latt være å handle der pga 200-grensen. Nå kommer det til å bli betraktelig vanskeligere! Jeg som skulle spare penger :/

De har ikke lager her, varene sendes fra Spania. Aner ikke hva slags ordning de har fått til, men du må iallfall ikke ut med mer enn det du handler for.

AnonymBruker
Skrevet

Antar de betaler moms for pakkene selv? (så prisen på nettsidene blir inkludert moms)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...