iskaffe Skrevet 7. mars 2012 #1 Del Skrevet 7. mars 2012 Skal lage en oppskrift jeg lærte meg i sør-europa, der de dyppet kyllingen i brødsmuler. Der får man kjøpt slike brødsmuler på pose, men det har jeg aldri sett at dem selger her i Norge? Føler ikke for å begynne å finknuse kavring, så er det noe annet jeg kan bruke? Ja, jeg er litt noob. Noen anbefalte meg griljermel, men det har jeg aldri prøvd før og aner ikke hvordan smaken blir... Kyllingen skal bli litt gyllen og "crunchy" etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Del Skrevet 7. mars 2012 Knuse cornflakes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. mars 2012 #3 Del Skrevet 7. mars 2012 Griljermel eller knuste cornflakes, ja. Ellers er griljemel og knust kavring det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evitas Skrevet 7. mars 2012 #4 Del Skrevet 7. mars 2012 Brødsmuler og griljemel er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mars 2012 Så bra! Da blir det griljermel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjosa Skrevet 9. mars 2012 #6 Del Skrevet 9. mars 2012 Om du vil ha det grovere kan du smule brødskiver istedet. Bare skjær av skorpen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 9. mars 2012 #7 Del Skrevet 9. mars 2012 Brødsmuler og griljermel er vel ikke helt det samme? Jeg mener at strøbrø, som du også får i butikken er det som passer best. Man kan selvfølgelig tørke brød og knuse det selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. mars 2012 #8 Del Skrevet 9. mars 2012 Brødsmuler og griljermel er vel ikke helt det samme? Jeg mener at strøbrø, som du også får i butikken er det som passer best. Man kan selvfølgelig tørke brød og knuse det selv også. Nei, men knust kavring og griljermel er det samme, og det er det jeg sier. Tror egentlig alle kan brukes om hverandre, hvis man ikke har tid eller gidd til å lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 10. mars 2012 #9 Del Skrevet 10. mars 2012 Og jeg som alltid har trodd at griljermel er en blanding av mel, salt og pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 10. mars 2012 #10 Del Skrevet 10. mars 2012 Du kan knuse kaptein-kjeks...kjører det bare i blendern...det er kjempegodt å panere kylling med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. mars 2012 #11 Del Skrevet 10. mars 2012 Og jeg som alltid har trodd at griljermel er en blanding av mel, salt og pepper. Ikke helt, nei. Det er vel en panering, eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #12 Del Skrevet 10. mars 2012 Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 12. mars 2012 #13 Del Skrevet 12. mars 2012 Ikke helt, nei. Det er vel en panering, eller husker jeg helt feil nå? Det er heilt riktig, Brunhilde. Etter at fisk eller kalve-/svinekjøt er panert kan ein dobbeltpanere det, altså dyppe det i egg og så i griljermjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deareye Skrevet 12. mars 2012 #14 Del Skrevet 12. mars 2012 Støtter opp om griljermel svarene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayflower Skrevet 20. mars 2012 #15 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg brukte kruskakli, nermeste jeg kom brødsmuler sist gang jeg lagde hjemmelaget fiskegrateng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå