Inger88 Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Trenger jeg pass dersom jeg skal fly innenlands? (Tenker som id).
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Lurer på det samme men til sverige. Håper noen vet!
NewYorkNewYork Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Lurer på det samme men til sverige. Håper noen vet! Det er ikke passplikt i de nordiske landene, så det burde gå greit med førerkort. Skal du nedover på kontinentet trenger du pass. Jeg pleier alltid ha med pass uansett (untatt innenfor Norge) - da er du i alle fall på den sikre siden.
hmmz Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Schengen er uten pass, men det er lurt å ha med offisielle papirer uansett (helst pass, men til nød førerkort). Kan nevne at noen hoteller krever det.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Du trenger ikke id engang her hjemme......
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Har førerkort, bankkort og utgått pass. Trenger jeg noe annet om jeg vil fly til Stockholm?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #11 Skrevet 5. april 2012 Bankkort med bilde eller førerkort går bra. Visstnok skriver Norwegian at de kun aksepterer pass på sine utenlands flighter, men har sett at folk viser annen id i innsjekk uten at det blir vansker.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 Til nordiske land, trenger du ikke pass:) Jeg kom meg til og med til Praha uten pass....
sjøge Skrevet 8. april 2012 #13 Skrevet 8. april 2012 Jeg var fram og tilbake til Hellas uten å i det hele tatt vise pass i fjor. Da ble jeg litt forundret... Lett å "fordufte" nå til dags
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå