Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som har vært sammen med kjæresten i 1år og 3mnd. Han spilte ofte, og det har han gjort siden vi ble sammen. Jeg reagerte ikke på det før vi hadde vært sammen i 9 mnd.

Grunnen til at jeg reagerte på det var fordi han gama hver gang jeg var hos han og vi så hverandre kun i helgene så jeg ble litt såret når det skulle være sånn, og når han ikke kunne la vær å game de 2 dagen jeg var med han.

Problemet er at han ikke skjønner at han faktisk gamer hele tiden, og jeg skal vist ikke ha noen ting å si? Også sier han at han har gama 2 timer den dagen men så er det egentlig 5 timer. Han ser ikke selv at han gamer så mye som han gjør, også sier han bare: Hva skal jeg ellers gjøre når du bare sitter på pc'n, sover eller ser på film? Så sier jeg: Jeg ser på film, sover eller sitter på pc'n FORDI du gamer og jeg ikke har noe å gjøre!

Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre?

Takk for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest BamseB
Skrevet

En gamer er en gamer dessverre.

Aksepter det eller kom deg videre ;)

AnonymBruker
Skrevet

mkay skal skrive MED vokaler da....lixm jeg lurer paaa hvem som puttet i meg SÅ MYE HORMONER OG RARE TING AT JEG ALDRI KAN BLI TYNN.....jeg har en liten mistanke....syns det er så sykt å JUKSE så JÆVLIG FRA DAG EN ASSM, for noen TAPERE, kan ikke vinne ved å spille fair lism, byner å JUKSE FRA UNGEN ER BEBIS. FY FAEEEN, HÅPER DE MISTER JOBB OG HUS

AnonymBruker
Skrevet

så jeg skal bare akseptere at han gamer hele tiden? Eller så skal jeg komme meg videre?

Ehe, altså det går an å REDUSERE det litt da kanskje? Jeg føler jo at han ikke vil være med meg, og at han bare vil game..

AnonymBruker
Skrevet

SO BUT MEN JAH SO I GUESS IT TAKES A NATION OF MILLIONS TO CRUSH OUR HOPES AND DREAMS FOR 21 YEARS.....

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det akkurat sånn som du. Kjæresten min kunne gjerne sitte i 10 timer om dagen å spille dataspill. Vi bodde langt unna hverandre, og jeg blei veldig såret av at han ville bruke tiden på å spille istedet for å bruke tid med meg. Etter et år flyttet vi sammen, og spillingen blei bedre. Men var fortsatt mye spilling, og han ville heller sitte hjemme å spille i helgene istedet for å være med ut å finne på andre ting.

Tilslutt gikk jeg lei, og sa til han at jeg i en alder av 20år ikke kan råtne bort i sofaen hjemme, mens han spiller data. Vi hadde en lengre pause i forholdet, og det gjorde underverker. Han innså selv hvor dum han hadde vært, og han beklaget seg veldig. Han prøvde virkelig å forandre seg, og har nå blitt mye mer sosial. Data spiller han selvfølgelig fortsatt, men ikke like mye som før. Og han forsikrer seg alltid om at jeg ikke kjeder meg, og foreslår med jevne mellomrom at vi kan finne på andre ting. Så mitt tips til deg er; Snakk med kjæresten din om det. Forklar at du blir såret å lei deg. Neste gang han inviterer deg hjem til seg, si at du ikke vil komme fordi han bare bruker tid på spillene sine. Kanskje han skjønner det tilslutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...