Gjest Tristessa Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Ser at de på lookfantastic selger fargesjampo (loreal) og fargebalsam (redken). Er det noen som har erfaring med disse produktene som kan si noe om dem? Jeg er blitt lei det mørke håret mitt, som nå gradvis lysner, samt at den herlige kommunefargen begynner å vokse frem. Kan slike produkter være et godt alternativ til farging for oss som ikke er velsignet med flott hår? Kan de eventuelt gjøre håret lysere?
Miss Marple Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 Jeg har en fargeshampo fra Wella Lifetex. Den farger ikke håret, men gir håret ekstra glans på en måte og en dypere farge. Jeg vil anta at man kan bruke det på ettervekst, men det vil ikke være det samme som å "farge" håret på vanlig måte. Og så vidt jeg vet kan man ikke farge håret lysere.
Gjest Julienne i.i. Skrevet 13. januar 2004 #4 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har brukt fargesjampoen fra L'oreal og balsamen fra Matrix Biolage earth tones. Brukte de for å bevare fargen i mitt røde hår. Jeg synes de fungerer best på farget hår for å bevare fargen slik at den ikke blir blass. Ettervekst får jeg uansett om jeg bruker dem, så jeg tror nok de er et dårlig alternativ til å farge håret, men suveren for hår som allerede er farget. Julienne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå