MsMax Skrevet 7. mars 2012 #21 Skrevet 7. mars 2012 Er det jeg tenker på også.. Det frister fordi det gjør alt mye enklere,sparer mye tid osv,MEN det å ha en 3 åring som passasjer frister egentlig lite..
MsMax Skrevet 7. mars 2012 #22 Skrevet 7. mars 2012 Har sendt mail til vegvesenet og spurt de som om alt dette nå så får vente på svar Og nei,jeg gadd ikke å være anonym lenger da det er stress å trykke på den lille boksen hver gang ;P
Kråkesaks Skrevet 7. mars 2012 #23 Skrevet 7. mars 2012 Tråden er ryddet for spam. Kråkesaks, moderator.
MsMax Skrevet 7. mars 2012 #24 Skrevet 7. mars 2012 El sykkel var ingen dårlig ide da,men det koster jo myyyyyyye! :O 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #25 Skrevet 7. mars 2012 El sykkel var ingen dårlig ide da,men det koster jo myyyyyyye! :O Spørs hva du mener med "myyyyyye"? finn dått no el-sykkel priser
la Flaca Skrevet 7. mars 2012 #26 Skrevet 7. mars 2012 Hehe, trodde det var snakk om at ungen selv skulle kjøre atv jeg. Begge mine har egne atv'er som går i 50, de er 5 og 7... (Men farta kan vi lett justere, og de har tipp topp sikkerhetsutstyr.) Hvordan reglene er på offentlig vei med mindreårig passasjer vet jeg ikke. Sikkert null problem så lenge atv'en er registrert for to. 1
MsMax Skrevet 7. mars 2012 #27 Skrevet 7. mars 2012 3000 kr er MYE! Det må jeg bruke 3 mnd på å spare opp til,pluss 1 mnd for å få råd til barnesete. Så igjen,el-sykkel er dyyyyrt! Vet at det ikke er noe problem om atv'n er registrert for 2 men den eeer ikke det..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #28 Skrevet 7. mars 2012 3000 kr er MYE! Det må jeg bruke 3 mnd på å spare opp til,pluss 1 mnd for å få råd til barnesete. Så igjen,el-sykkel er dyyyyrt! Vet at det ikke er noe problem om atv'n er registrert for 2 men den eeer ikke det.. Hvis det er en privatperson kan du kanskje muligens få til en avtale om å betale litt nå, litt neste måned og litt måneden etter igjen. Kanskje må du betale et par ekstra hundrelapper da, men så lenge du har godt voksne personer (feks mamma og pappa eller en sjef) som er villige til å gå god for at du er flink til å betale for deg så går det sikkert bra. Selgeren ønsker mest av alt å bli kvitt sin vare.
MsMax Skrevet 7. mars 2012 #29 Skrevet 7. mars 2012 Jeg hadde aldri i livet godtatt det fra en villt fremmed person da hadde jeg heller sagt ta opp lån og betal litt etter litt på det istedet dessuten vil jeg ikke skylde folk penger,derfor sparer jeg til alt jeg vil ha og det har fungert bra
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #31 Skrevet 8. mars 2012 Den er registrert som moped Men husk det gjelder 2-hjuls moped. Ikke atv som er 4-hjuls
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå