Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tidligere en todeling av nett- og strømleverandør, men i forbindelse med sammenslåinger og diverse jeg ikke husker, endte jeg opp med at jeg nå har både nettleie og strøm fra TrønderEnergi. Det skulle bli sååå mye billigere.

Men jeg synes strømregningen er blitt høyere!

Gjennom borettslaget (TOBB) har jeg muligheter på en "spesialavtale" fra Trondheim Kraft, dvs. "betal for strømmen du bruker + kr. 29 i måneden". Er det noen der ute som har dette tilbudet, og som evt. har erfaring med dette vs. TrønderEnergi?

Eller har du en annen leverandør? Er det noen som har sjekket og sammenlignet og funnet Den Aller Beste Løsningen? Synes det er så vanskelig, man kan jo ikke uten videre sammenligne fordi det hele er regnet ut så forskjellig og lagt opp så forskjellig. :forvirret?

Dele erfaringer??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TrønderEnergi er dyrt uansett hvordan du snur og vender på det, tidligere hadde jeg både strøm og nettleie hos TrønderEnergi, dyre saker, så byttet jeg til et annet selskap, men uansett så måtte jeg betale nettleie til TrønderEnergi, og den er HØY. :kjefte: Da det ble mye rot med betaling til to ulike selskaper ga jeg opp og gikk tilbake til TrønderEnergi, dyrt blir det, men jeg har det i allefall samlet.

Har ikke den avtalen du har i dag.

Uansett så betaler jeg mer i nettleie enn selve strømmen :nei:

Håper det er flere som har funnet en billig måte å få strøm her i Trondheim på.

AnonymBruker
Skrevet

Hm.... Jeg vurderer å prøve meg hos Trønderkraft i stedet. Men de leier kanskje uansett nett hos TrønderEnergi? I såfall ender jeg visst opp med den samme løsningen som jeg hadde før... Men kan det hende at TrønderEnergi har kjøpt opp Trønderkraft?

Håper noen har litt peiling og kan opplyse oss! :)

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...