KaDust Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Jeg og typen trenger noe nytt å se på. Dette er disse vi har sett sammen: -House -Games of Thrones -Lie to Me Ehhh, ja jeg husker ikke resten. Stod veldig stille her plutselig. Men noen tips? Spartacus og Big Bang Theory er ikke verdt og nevne for de liker han ikke.
Maestro Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jeg og typen min glor på Dexter Endret 7. mars 2012 av Maestro 1
Ryvre Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 •Homeland •Sherlock (ikke mange episodene pr sesong, neste sesong kommer ikke før i 2013j •CSI las vegas (de to andre er så dårlige, blæh) •Boston Legal •Camelot •True Blood, eller den litt "søtere" vampyrserien -The vampire diaries •The Big C Denne er skikkelig bra. Mannen min mente det var en typisk jenteserie, men etter en episode så ble han helt solgt og digger serien! Kjempebra humor!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 •The Big C Denne er skikkelig bra. Mannen min mente det var en typisk jenteserie, men etter en episode så ble han helt solgt og digger serien! Kjempebra humor! Jeg elsker denne!
rosenkål Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Hvis dere liker litt sci-fi/eventyr/rare ting som skjer serier så kan jeg anbefale Fringe. Jeg og typen ble helt hekta! The mentalist, har ikke sett så mange episoder men de få jeg har sett virket bra Som en bruker over nevnte, Sherlock BBC sin film-serie er virkelig verdt å sjekke ut!
KaDust Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har sett ferdig Fringe, typen min sovnet i hver episode jeg prøvde å vise det til han så tror ikke det slo an. :gjeiper: Okey, skal sjekke ut det andre takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Ramser opp mine favoritter, der finner du sikkert noe bra:) Six feet under Homeland 24 (alle sesongene) Bad Girls Third Watch Criminal Minds The L word Lip Service Survivors (nyinnspillingen fra 2008) Grey's ER Arctic Air Persons Unkonwn MacGyver Band of Brothers Friends King of Queens Episodes Lilyhammer Touch (ny serie som starter i USA om noen uker, ser ut til å bli en meget god serie). 1
KaDust Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 7. mars 2012 Vi har fått dilla på Hell on Wheels Åh, den så bra ut. Takk, kjære.
sequin Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Åh, den så bra ut. Takk, kjære. Den er veldig bra ^^ Christopher Heyerdahl er genial i den serien. Værsågod fine du
Dingo Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Shameless! Den amerikanske versjonen. Drama/komedie om den skakkjørte Gallagher-familien. Fantastisk serie som ikke legger noe i mellom!
KaDust Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 7. mars 2012 Det ble til at vi skal se The Big C, Hell on Wheels og Camelot.
Ryvre Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Det ble til at vi skal se The Big C, Hell on Wheels og Camelot. Ah, dete kommer til å kose dere
karella Skrevet 7. mars 2012 #19 Skrevet 7. mars 2012 Flere gode forslag, spesielt Homeland er utrolig bra. Noen som ikke har blitt nevnt som jeg og samboeren liker veldig godt Californication The Hour Mad Men Breaking Bad Boardwalk Empire American horror story The IT Crowd er noe av det beste som er laget på lenge spør du meg men usikker på om samboeren din vil like det hvis han ikke liker big bang theory.
Scherbatsky Skrevet 7. mars 2012 #20 Skrevet 7. mars 2012 Revenge! Liker også SMASH godt så langt, og den nye GCB er avhengighetsskapende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå