Shinigami Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Hei. Er det noen som vet hvilke butikker man får kjøpt lange hansker som foreksempel disse: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOIbwdL31NC8InFxUv1ZblfdHghIxOz2LSMgBOolGu58nRABLSTw ?
Kladd Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Synes de har slike overalt nå. Eller... Ikke i det stoffet kanskje, men har sett i andre "utførelser" på feks ungdomsavdelinga på H&M.
Shinigami Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2012 Var på HM i går og fant ingenting der. Heller ikke i noen andre butikker. Men så hadde jeg ikke så veldig god tid og var bare innom en HM, så skal se bedre etter neste gang. Ellers tar jeg gjerne imot svar om andre steder jeg kan finne dem så lenge.
Minya Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 BodyMap i Oslo, på Arkaden i bunnen av Karl Johansgate/rett nedenfor Domkirken. Kjøper så mange jeg kan hver gang jeg er der, de koster 150-170 kr stykket, men kvaliteten er god og de varer lenge. Myriader av farger og kombinasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå