Gå til innhold

Norwegian mangler folk - flyavganger kanseleres

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10069874

Dette var ikke kjekk lesning, da jeg skal reise med Norwegian på søndag.. Ser på avinor at det ikke har vært noen innstilte fly idag og igår, så håper virkelig at jeg får reist.. :( kjipt å tape 5000 kr på hotell fordi Norwegian gir beskjed 3-4 timer før avgang om at flyet er innstilt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da får du vurdere om du skal reise med Norwegian. Dette er noe som kan se alle flyselskap. Om du er i tvil, ta kontakt med Norwegian. Husk, du har også et ansvar for egen reise.

Gjest Mamma
Skrevet

Det er mange år siden jeg kuttet ut Norwegian

Jeg reiser en del med jobben, og vi fikk for en del år tilbake pålegg om å bruke Norwegian, fordi dette var rimeligere for bedriften...

Men etter å ha opplevd at dem til stadighet hadde forsinkelser "pga teknisk feil" som dem sa, og flyet viste seg å være temmelig dårlig belagt med passasjerer, og avgangen ble "helt tilfeldig" samtidig som neste flyavgang var satt opp ... ja da ble jeg og mine kolleger drittleie, og kutta Norwegian tvert. Bedriften vår tvinger oss ikke lenger til å bruke Norwegian.

Familien min er nå veldig fornøyde med at når jeg sier jeg skal ta 1500 flyet hjem med SAS, ja da er jeg hjemme en times tid senere.

Jeg håper virkelig at Norwegian kan bli et bra flyselskap, men pr dags dato hadde jeg ikke vågd å bruke dem hvis det var snakk om ferietur og forhåndsbetalte opplevelser på destinasjonen jeg skulle til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er pisslei hele Norwegian, i fjor og i forfjor var det supert å reise med de, det var aldri noe problem. I år bestilte jeg billetter til vårens turer, og jeg fikk mer eller mindre 18-20 meldinger fra dem om at de hadde avlyst reisen, utsatt reisen, utsatt reisen min IGJEN, jeg måtte til slutt ringe dit og be de skjerpe seg for det gikk jo faen ikke an å flytte reisen min fra april til MAI! Så flyttet de reiseruten min til København, og London, av alle ting! Og det verste var at når flyet landet i både London og Køben, så hadde jeg bare 20 min på å rekke neste fly til Oslo. Ikke faen om jeg stoler på at Norwegian greier å holde den fristen slik at jeg faktisk kan ta neste fly til Norge, og ikke ender opp på hoteller og gud vet hvor lenge fordi det er "teknisk feil" og piss.

AnonymBruker
Skrevet

Da får du vurdere om du skal reise med Norwegian. Dette er noe som kan se alle flyselskap. Om du er i tvil, ta kontakt med Norwegian. Husk, du har også et ansvar for egen reise.

TS HER. Jeg har kjøpt lavpris billetter, så det går ikke an å endre. Uansett så er det hotellet det er kjipt for, hvis jeg ikke får reise. Har reist før med norwegian og har vært fornøyd. Får krysse fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...