AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Hvilken av disse skal jeg velge?? Og hvorfor? Vil gjerne ha svar fra noen som har prøvd noen av disse.. HER
Yasi Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har kun prøvd Lumea fra Philips. Er kjempe fornøyd! Hvorfor du skal velge denne kan jeg ikke svare på, da jeg ikke har testet de andre.. Men jeg synes absolutt at Lumea gjør en knalljobb - absolutt verdt prisen i mine øyne
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har denne: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/harfjerning/SENSE1PDK001/silk-n-sensepil-harfjerning-med-lys Ja, hårveksten blir redusert. Den blir ikke borte, men man merker forskjell! For meg, med PCOS og kraftig hårvekst, var det noe helt annet å gå fra å få ettermiddags-skjegg på leggen til å måtte barbere leggene hver 14. dag! Men, når jeg sluttet å bruke den hver mnd, kom det mye tilbake.
Jade Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Yasi: Bruker du fortsatt Lumea, eller er leggene dine hårfri uten at du trenger å bruke den lengre? 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Tusen takk for svar alle tre <3 Hva tror dere er forskjellen på den rimeligste og den dyreste? Tror dere at den rimeligste vil gi dårligere resultat..? :-/
Thorn Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Hovedforskjellen på de to Silk'n-variantene er størrelsen på lysområdet, om man kan kalle det det. Det vil gå mye raskere å bruke varianten til 2999 enn den til 1999, ellers er det etter det jeg har forstått omtrent helt like. Philips Lumea vet jeg ikke så mye annet om enn at de som har forsøkt den er strålende fornøyd, samtlige av dem.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Ville gått for Lumea, siden den er billigere i drift.
Yasi Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Yasi: Bruker du fortsatt Lumea, eller er leggene dine hårfri uten at du trenger å bruke den lengre? Hårveksten er redusert med 85%. Jeg er slurvet veldig nå i vinter, og nærmest ikke brukt apparatet i det hele tatt Men jeg skal ta meg sammen!! Under armene er jeg så godt som hårfri nå. Bare noen få stubber som jeg har oversett
Rosenrød Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Hmmm, dette har jeg også lyst til å prøve! Er det vondt? Hvor lang tid tar "en omgang?"
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Hårveksten er redusert med 85%. Jeg er slurvet veldig nå i vinter, og nærmest ikke brukt apparatet i det hele tatt Men jeg skal ta meg sammen!! Under armene er jeg så godt som hårfri nå. Bare noen få stubber som jeg har oversett hvor lenge har du brukt den?
Yasi Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 hvor lenge har du brukt den? Jeg har hatt min siden januar 2010, men jeg har ikke brukt den jevnlig siden jeg fikk den.. Også går det jo gjerne 4-6 uker mellom hver gang jeg bruker den, så jeg synes det er litt vanskelig å svare på det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #12 Skrevet 12. mars 2012 Er det vondt å bruke en sånn? og er det trygt for gravide?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men kan den brukes "nedentil" også?
Jade Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 Det står i bruksanvisningen at det ikke skal brukes av gravide eller ammende. Om det er bare for å være på den sikre siden, vet jeg ikke.
Aranciata Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Dette virker veldig interessant! Fikk lyst til å prove dette...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 Trådstarter her.. Nå har jeg fått min Silk'n Flash&Go i posten, og skal testen den ut nå med en gang:) Men; for mange år siden fjernet jeg hårene på legger og lår med laser i salong. Ingen tvil om at det hjalp, men det er jo så dyrt, så etter ca 5 behandlinger (hvor jeg betalte rundt 2500-3000 pr gang), sa jeg meg fornøyd. Jeg var så og si hårfri i flere år, men fikk beskjed om å ta laser ca 1 gang i året etterpå, for å holde det vedlike. Dette gjorde jeg ikke, så nå har jeg fått endel hår tilbake. Spørsmålet mitt nå er; det står at jeg skal være glattbarbert når jeg tar behandlingen med Flash&Go..?! Dette stusser jeg litt på, for da jeg tok laser i salong, fikk jeg beskjed om å ha litt stubber (ikke for langt, men heller ikke for kort) når behandlingen skulle tas. Dette for at strømmen skulle kunne føres ned i hårsekken ved hjelp av det lille hårstrået som stakk ovenfor huden. Hun sa det ikke ville ha samme effekt hvis jeg var glattbarbert... Er det noen som vet hva som egentlig stemmer?
Aranciata Skrevet 14. mars 2012 #17 Skrevet 14. mars 2012 Da jeg tok laser fikk jeg alltid beskjed om å barbere samme dag, så jeg tror nok det er det riktige hvis det er det som står i bruksanvisningen. (Det er jo to forskjellige ting men begge kan "se" håret selv om det er helt kort.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #18 Skrevet 14. mars 2012 Da jeg tok laser fikk jeg alltid beskjed om å barbere samme dag, så jeg tror nok det er det riktige hvis det er det som står i bruksanvisningen. (Det er jo to forskjellige ting men begge kan "se" håret selv om det er helt kort. Ok, Aranciata, da gjør jeg det Tusen takk. Skal gå i dusjen med en gang, shave meg og sette igang
Jade Skrevet 14. mars 2012 #20 Skrevet 14. mars 2012 Du kan brenne deg litt hvis huden kommer for nære glasset. Pass på å stramme huden godt, så den ikke "buler" inn mot glasset. Ellers gjør det ikke vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå