Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en del fall i håret, det kan bli både ganske krøllete og nokså slett.

Vil style det på en måte slik at fallet synes, men vil ha bølgene samlet. Skjønner? (Altså- ikke gjennombørstet look)

Dette jeg mener med britney-hår. Samlede bølger. Nesten litt wet-look!

Hva bør jeg bruke i håret for å samle det? Og gi litt hold.. (Har et hårskum, men syns håret blir stivt og tørt av det.)

Vil helst ikke at håret skal bli altfor stivt, og heller ikke få masse produkt-rester i håret.

På forhånd- tuuuuuuusen takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale Catzy Sil Effect Lotion. Veldig bra! Jeg kjøpte den i en vanlig matbutikk - den gjør håret glatt og mer samlet. Prøv den!

Skrevet

Hvis du vil ha en ikke-gjennombørstet look så la vær å gre det!

Er du så heldig at du har fall kan du bare når det er nyvasket presse litt skum i det, å bare nok til å samle det litt, d skal ikke bli stivt og seigt isåfall bruker du feil skum. La det tørke enten av segselv eller du føner det å bare dra fingrene gjennom. Ta en å en lokk av håret å tvinn det så det blir et parti, det skal ikke behøve å ta så lang tid.

Jeg regner med at du har langt hår å da kan du egentlig ikke bruke så mye annet enn skum uten at det virker fett, vær forsiktig med for mye spray da blir det tørt og fælt.

Gjest Seleena
Skrevet

1.Bruk store hårrullar på natta (om du klarar å sove med det då).

Spray kan gjere håret litt tørt, vil du ha wetlook så ville jeg anbefale Fruktis hårSKUM. ;)

2.Vask håret ditt,bruk hårskum og føn det mens du tek tak 1/5 av håret ditt om gongen. (Bruk hendene) Skjønnar? Pass på så du ikkje brenn fingrane. :P Ikkje føn det tørt.

Skrevet

KMS sin molding paste. Håret blir mer samlet, men ikke så tungt og fett som når man bruker ren voks. Men ta i veldig lite.

Evt kan du ta en del av en eller annen anti-frizz lotion'ene som er på markedet. Du ma ha i en god del, og la håret lufttørke.

Skrevet

Britney har håret fullt av løshår. :wink: (extencions?)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!!:)

Skal prøve meg frem med litt forskjellig.. kLAR OVER AT BRITNEY HAR MASSE EXTENSIONS OG SÅNT ALTSÅ. MEN BRUKTE DET BARE SOM EKSEMPEL FOR Å FORKLARE . (Oj! capslock!! :wink: ) Liker bølger og litt beach-hår:)

Skrevet

Saltvanns-sprayen fra KMS er perfekt til å skape slik look.

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som vi har samme hår!

Jeg børster aldri håret mitt, da blir det nemlig helt grusomt.

Min reddende engel er Curl Jam fra TIGI! Funker utrolig bra på meg hvertfall. Den definerer fallet og gjør det nesten om til krøller, noen steder mer og andre steder mindre. Resultatet blir da rufsete, krøllete og tom slett enkelte steder. Ser ut som jeg har puttet inn noe her og der.

Og dette er gjort på under 5 min! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...