AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Første date, og vi hadde sex. Vi var ikke helt fremmede for hverandre, men det burde likevel ikke ha skjedd. Han er en utrolig snill mann, så jeg tenkte ikke på det kunne være negativt. Men nå virker det som han har mistet interessen for meg Angrer!!
AnneBonny Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Hvordan virker det som at han har mistet interessen? Har han ikke tatt kontakt igjen etter at dere hadde sex?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Jo, vi har hatt litt kontakt på meldinger. Men han virker likegyldig til å møte meg igjen. Man lærer av sine feil
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Ikke noe sjakktrekk, nei. Som man reder så ligger man. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Bedre å angre på noe man gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort. AIDS, HIV, hepatitt, klamydia, HPV, herpes, syfilis, gonoré... 1
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Bedre å angre på noe man gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort. AIDS, HIV, hepatitt, klamydia, HPV, herpes, syfilis, gonoré... Ja, det er mye snadder man kan få med på kjøpet.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Ja, det er mye snadder man kan få med på kjøpet. Og det er som sagt bedre å angre på det enn å angre på at man ikke fått det.
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Og det er som sagt bedre å angre på det enn å angre på at man ikke fått det. hehe Spørs nok om ikke jeg ville angre på å f.eks få HIV/AIDS gitt. Men det må sikkert bare være jeg som er veldig merkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 hehe Spørs nok om ikke jeg ville angre på å f.eks få HIV/AIDS gitt. Men det må sikkert bare være jeg som er veldig merkelig. Ja. Det er jo det som sies. Det er bedre å angre på noe man gjort enn å angre på noe man ikke gjort.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #12 Skrevet 7. mars 2012 Fint gjort å kuppe tråden med HIV-/Aidsprat,folkens. 10
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #13 Skrevet 7. mars 2012 Ja. Det er jo det som sies. Det er bedre å angre på noe man gjort enn å angre på noe man ikke gjort. Ja, og da må det nok alltid være riktig også
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Kanskje han trodde at det var en ONS, ikke en date?
AnneBonny Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Ja, ok. Da har han sikkert fått gonoré eller herpes. Gi det tid ellernoe.
sequin Skrevet 7. mars 2012 #16 Skrevet 7. mars 2012 Kan være at han ikke var ute etter noe annet en sex og at han hadde forsvunnet så fort han fikk seg en beta uansett? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #18 Skrevet 7. mars 2012 Dere som kupper tråden med AIDS, og som man reder ligger man osv, synes dere dette er gøy? Det er umulig for oss her på forumet å vite hva mannen har tenkt. Kanskje er han opptatt og har ikke tid. Kanskje var han ute etter én ting. Kanskje synes han ikke dere passet sammen seksuelt. Kanskje han har noe annet på gang han må avslutte først. Dette vet egentlig du best selv, eller får vite om du snakker med mannen. Om ikke annet håper jeg du hadde en fin opplevelse, og kan se tilbake på det som et bra minne 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. mars 2012 #19 Skrevet 7. mars 2012 Og så er det jeg som blir beskyldt for å kuppe tråder TS, er du sikker på at det ikke er du som tolker meldingene hans feil da? Har du foreslått at dere kan møtes igjen?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #20 Skrevet 7. mars 2012 TS her. Hehe, hadde ikke forestilt meg at HIV/AIDS skulle bli nevnt i denne tråden. Men ok. Før daten var han veldig ivrig. Masse meldinger ol. Nå nesten ingen meldinger, svarer sent, ikke spørsmål. Så jeg tar hintet. Føler meg bare så dum! Jeg likte han jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå