Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sykt lyst på en forandring med håret mitt, og har sett meg ut dip dying, jeg synes det ser dødsbra ut.

Fashionjunkiie har en helt prefekt dip dye. Jeg har farget svart hår (som begynner å slippe farge), ca like lang som Fashionjunkiie - vurderer å gå for en dye ganske lik hennes.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er Dip dying? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Noen venninner av meg gjorde det! Synes det så kjempekult ut. Men det må være en viss harmoni mellom fargene :)

Gjest Spinell
Skrevet

Hvis håret er velstelt og sunt kan det se bra ut, men jeg synes en del av google-eksemplene gav assosiasjoner til slitt, solbleket hår med kraftig ettervekst. Pastell- og knallfargene vil jeg ikke kommentere, engang ;)

• Liker 4
Skrevet

Synes det ser ut som en heftig ettervekst jeg:p

Joda, det finnes noen som kler det, men det kan se skikkelig jævlig ut også..

• Liker 4
Skrevet

Personlig ville jeg definitivt gått for dip dye om jeg hadde litt lengde på håret, det kan være råtøft! Håper du går for det og naturligvis legger ut bilde av resultatet :)

Skrevet (endret)

Trodde det var Ombre hair jeg :)

edit: også trodde jeg dip dye var med farge

Endret av sequin
  • Liker 7
Skrevet

Jeg synes de med knallfarger er de kuleste, men som noen andre skriver så er det viktig at fargene harmonerer. Likte godt den svarte med røde tupper. De med naturlige farger har lett for å se ut som massiv ettervekst synes jeg. Jeg liker det best om det er stor konstrast på fargene :)

Gjest Nica.
Skrevet

Jeg synes det er finest om det ikke er så stor kontrast, men jeg ser at jeg er i mindretall :gjeiper:

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er jo ei sur gammal kjerring, så eg synest det ser heilt teit ut. På biletsøka likte eg berre dei der ein ikkje kunne sjå at håret hadde slik farging, det seier vel det meste.

Skrevet

Ahaaa, så det er det eg skal påstå at eg har, no som det nærmar seg 10 cm sidan sist eg tok meg råd til å farge håret? :gjeiper:

Nei altså, eg synest det er ganske lite kledeleg i dei fleste tilfelle (som eg har sett).

• 3 måneder senere...
Skrevet

Drar opp tråden min igjen, jeg har enda ikke gjort noe med håret mitt, men nå er jeg så lei av det kjedelige håret!

Nå tror jeg at jeg vil ha dip med farge, men jeg vil beholde det mørk brune håret, så det må være noe som matcher med mørk brunt. Spurte samboeren min, som mente jeg ikke skulle dip'e håret, og han sier bare blått.

Skrevet

Drar opp tråden min igjen, jeg har enda ikke gjort noe med håret mitt, men nå er jeg så lei av det kjedelige håret!

Nå tror jeg at jeg vil ha dip med farge, men jeg vil beholde det mørk brune håret, så det må være noe som matcher med mørk brunt. Spurte samboeren min, som mente jeg ikke skulle dip'e håret, og han sier bare blått.

Venninnen min dipdyet sitt i går, med en lysere brunfarge nederst, hun har mørk brunt hår. Det ble veldig fint! :)

Skrevet (endret)

Hva tror dere om noe sånt? Like kult som jeg tror, eller har jeg sett meg blind?

Endret av Zaphireh
Skrevet

Hva tror dere om noe sånt? Like kult som jeg tror, eller har jeg sett meg blind?

Oh, jeg synes faktisk det var kjempestilig!! :)

Skrevet

Åh, dip dye :hjerte:

Jeg har langt brunt hår med bittelitt rødskjær i, og skal farge tuppene røde :D Er så sykt lei håret mitt, og vil gjøre noe "drastisk" som ikke innebærer å klippe det. Men ettersom håret mitt er såpass farget fra før, så spørs det jo om en knallrød farge vil sitte. Men skal hvert fall forsøke!

Bare ta den fargen du måtte føle for, om det blir helt grusomt er det jo ikke så vanskelig å farge over det siden du har mørkt hår :-) Tror det blir kult uansett!

Skrevet

Har planer om å gjøre det selv:) Har svart hår, men er litt usikker på hvilken farge som ville passet. Blir vel mest sannsynlig rødt siden jeg passer med den fargen da. Men syns det ser kulest ut med brunt + rosa, turkis eller noe.

Det siste bilde du linket var kult, men det er vanskelig å holde fargene slik. Jeg hadde blondt og turkis hår en gang, og håret endte opp ganske flekkete tilslutt, fordi den turkise fargen smittet over på det blonde etterhvert. Så fargene kan jo blande seg. Men jeg vet ikke, det kan hende noen hårfarger holder bedre. Jeg brukte Stargazer.

Skrevet

Det kommer ann på åssen farger man har. Noen ganger kan det se ut som en massiv ettervekst. Det er ikke pent, men har man de riktige fargene synes jeg det er kjempe kult!! :) Har lyst til å gjøre det med håret mitt. Må bare finne ut åssen jeg skal ha det først.

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men synes dip dye ser helt dust ut. Ikke er jeg gammel kjærring heller, tidlig i 20-årene :gjeiper:

Anonym poster: 381c1ecff5d2ccccd3c5156064c1da1f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...