Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er fremdeles et år til jeg er ferdig med bacheloren min, men jeg er allikevel bekymret for å ikke få jobb.

Jeg holder på med en bachelor i økonomi og administrasjon, skal ta spesialisering i finans.

Jeg har ikke supre karakterer, men vil ikke si de er dårlige heller.

Har noen A'er og for det meste B'er og C'er, i tillegg til en D og en E.

Ser de mye på karakterene?

Jeg har jobbet siden jeg var 14 (altså i 11 år), så har ihvertfall mye erfaring i arbeidslivet.

Har i tillegg to barn. Er dette negativt?

Jeg er ikke kresen på jobber, men vil ha noe som er relevant for utdannelsen min. Regner med jeg begynner i bank, med regnskap eller noe sånt...

Hvordan er markedet for økonomer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du bor i en større by tror jeg du kan slappe helt av.

Hva har du jobbet med før?

AnonymBruker
Skrevet

Bor i en stor by, ja. (Bergen)

Har jobbet med mye forskjellig.

Begynte som vaskehjelp hos en frisørsalong. Har i tillegg jobbet endel i butikk (hagesenter og blomsterbutikk), og har de siste årene jobbet som assistent i helsevesenet.

Har derfor ikke noe relevant arbeidserfaring, men får kanskje en sommerjobb i bank nå i sommer (gjennom en venn).

Jeg har alltid klart meg bra på intervjuer tidligere og har stort sett alltid fått jobbene jeg har søkt på, men her har det jo vært lavere krav enn hva det vil være til en økonomstilling...

Får satse på det går fint!

AnonymBruker
Skrevet

Har i tillegg endel erfaring fra frivillig kulturarbeid og noen politiske verv, hvis det har noe å si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...