Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Trenger en ny sminkekost til pudder og rouge, altså to ganske store. Ønsker å kjøpe dem over nett, så er det noen som kan anbefale meg et par gode og ikke altfor dyre?

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med body-shop sine sminkekoster. Har en i nesten alle størrelser selv til forskjellige formål:) Og de har vel nettbutikk nå.

Skrevet

Enig med Challenger. De fra Body Shop er utrolig gode, spesielt foundationkosten og øyenskyggekostene. De koster vel rundt 100kr per kost, så ikke så gal pris heller. Til pudder ville jeg kanskje brukt en kabukikost fra ID, hvis du snakker om mineralpudder? Hvis du bare tenker på solpudder e.l som er presset, ville jeg kjørt på med Body Shop kost der også. Veldig fornøyd m.a.o :)

Skrevet

Det skrytes masse av Real Techniques kostene, men har ikke prøvd de selv. De kan kjøpes på iHerb:)

Skrevet

MakeupMekka har gode, relativt rimelige koster- som denne pudderkosten, og denne, nye skrå rougekosten. Jeg har ikke testet sistnevnte, men har lyst, den minner om MAC 168, bare rimeligere- jeg foretrekker selv skrå rougekoster siden jeg synes det er lettere å påføre presist med dem.

Skrevet

Jeg synes ecotools har mange fine koster, til en fin pris :) Finnes her.

Skrevet

Jeg har prøvd alle mulige koster fra forskjellige merker (inkluder Body Shop og MakupMekka) de beste er MAC, men disse er også dyre. Sigma er så godt som en kopi av MAC uten at det går merkbart utover kvaliteten. De koster ca 50 kr pr kost på Sigma sin nettside.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg bruker kun Sigmakoster, synes de er best :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Sigma, har rouge-børsten og et par andre store, de er veldig gode :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har koster fra e.l.f. Cosmetics, fra studio linja. Veldig bra koster til bare 31 kr pr stykk. Verdt å teste ut!! :-)

Skrevet

Liker e.l.f.s vanlige børster også. De koster bare rundt 14 kroner.

Skrevet

Mine favorittkoster er fra Sigma. Spesiellt F80 (en helt utrolig myk kost - du aner ikke hvor myk den er før du kjenner på den selv! Den er helt fantastisk til flytende foundation), E55 og E25!

Har også en god kabuki fra Body Shop som er veldig kompakt, og er veldig fin til presset pudder.

Makeup Mekka har også flere gode koster, og akkurat nå kan man få en veldig myk og god blush kost gratis! Har nettopp bestilt en kit med flere koster fra dem, og gleder meg til å prøve :)

Har også en "powder brush" fra elf, og denne er overraskende myk og god den også. Kan sammenlignes med Sigma F80, men er ikke like kompakt. Bruker denne til løst pudder.

:)

Gjest O___o
Skrevet

Hei du! :)

Tenk mest over hvilket behov du har.

Jeg har jobbet mye med make-up, og har jo en hel kommode full av pensler/koster/børster i alle prisklasser og fassonger.

Isadora har noen helt greie børster til under hundrelappen som fungerer fett til daglig/hverdagslig bruk.

Jeg tror folk flest burde invistere mer tid på selve teknikkene ved det å legge make-up / dra på make-up-kurs, framfor å kjøpe den dyreste Chanel-sminken eller make-up-koster til tusenlappene.

Hvis du bare skal legge make-up på deg selv en-to ganger om dagen, holder det ofte lenge med langt enklere og billigere produkter.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd børster fra MAC?

Selvsagt. Har flere av de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...