AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Hei! Trenger en ny sminkekost til pudder og rouge, altså to ganske store. Ønsker å kjøpe dem over nett, så er det noen som kan anbefale meg et par gode og ikke altfor dyre? Takk:)
challenger Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg er veldig fornøyd med body-shop sine sminkekoster. Har en i nesten alle størrelser selv til forskjellige formål:) Og de har vel nettbutikk nå.
meelissa Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Enig med Challenger. De fra Body Shop er utrolig gode, spesielt foundationkosten og øyenskyggekostene. De koster vel rundt 100kr per kost, så ikke så gal pris heller. Til pudder ville jeg kanskje brukt en kabukikost fra ID, hvis du snakker om mineralpudder? Hvis du bare tenker på solpudder e.l som er presset, ville jeg kjørt på med Body Shop kost der også. Veldig fornøyd m.a.o
Nora90 Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Det skrytes masse av Real Techniques kostene, men har ikke prøvd de selv. De kan kjøpes på iHerb
Quirky Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 MakeupMekka har gode, relativt rimelige koster- som denne pudderkosten, og denne, nye skrå rougekosten. Jeg har ikke testet sistnevnte, men har lyst, den minner om MAC 168, bare rimeligere- jeg foretrekker selv skrå rougekoster siden jeg synes det er lettere å påføre presist med dem.
Yasi Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Jeg synes ecotools har mange fine koster, til en fin pris Finnes her.
Lulilelu Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har prøvd alle mulige koster fra forskjellige merker (inkluder Body Shop og MakupMekka) de beste er MAC, men disse er også dyre. Sigma er så godt som en kopi av MAC uten at det går merkbart utover kvaliteten. De koster ca 50 kr pr kost på Sigma sin nettside.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 jeg bruker kun Sigmakoster, synes de er best
Gjest Daenerys Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Sigma, har rouge-børsten og et par andre store, de er veldig gode
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har koster fra e.l.f. Cosmetics, fra studio linja. Veldig bra koster til bare 31 kr pr stykk. Verdt å teste ut!! :-)
Store My Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Liker e.l.f.s vanlige børster også. De koster bare rundt 14 kroner.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 MAC er bare så utrolig oppskrytt. Sigma sine er bra i forhold til prisen. De beste sminkekostene er definitivt Lancome sine: Rouge/Blush[/url og Solpudder/Bronzer
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 MAC er bare så utrolig oppskrytt. Sigma sine er bra i forhold til prisen. De beste sminkekostene er definitivt Lancome sine: Rouge/Blush[/url og Solpudder/Bronzer Oi, de linkene ble jo helt feil. Prøver på nytt: Rouge/Blush Bronzer/Solpudder
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #14 Skrevet 8. mars 2012 MAC er bare så utrolig oppskrytt. Sigma sine er bra i forhold til prisen. De beste sminkekostene er definitivt Lancome sine: Rouge/Blush[/url og Solpudder/Bronzer Oi, de linkene ble jo helt feil. Prøver på nytt: Rouge/Blush Bronzer/Solpudder Sliter med linker i dag... Men anbefaler likevel Lancome sine..
Secondbite Skrevet 8. mars 2012 #15 Skrevet 8. mars 2012 Mine favorittkoster er fra Sigma. Spesiellt F80 (en helt utrolig myk kost - du aner ikke hvor myk den er før du kjenner på den selv! Den er helt fantastisk til flytende foundation), E55 og E25! Har også en god kabuki fra Body Shop som er veldig kompakt, og er veldig fin til presset pudder. Makeup Mekka har også flere gode koster, og akkurat nå kan man få en veldig myk og god blush kost gratis! Har nettopp bestilt en kit med flere koster fra dem, og gleder meg til å prøve Har også en "powder brush" fra elf, og denne er overraskende myk og god den også. Kan sammenlignes med Sigma F80, men er ikke like kompakt. Bruker denne til løst pudder.
Gjest O___o Skrevet 8. mars 2012 #16 Skrevet 8. mars 2012 Hei du! Tenk mest over hvilket behov du har. Jeg har jobbet mye med make-up, og har jo en hel kommode full av pensler/koster/børster i alle prisklasser og fassonger. Isadora har noen helt greie børster til under hundrelappen som fungerer fett til daglig/hverdagslig bruk. Jeg tror folk flest burde invistere mer tid på selve teknikkene ved det å legge make-up / dra på make-up-kurs, framfor å kjøpe den dyreste Chanel-sminken eller make-up-koster til tusenlappene. Hvis du bare skal legge make-up på deg selv en-to ganger om dagen, holder det ofte lenge med langt enklere og billigere produkter.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #17 Skrevet 9. mars 2012 MAC er bare så utrolig oppskrytt. Sigma sine er bra i forhold til prisen. De beste sminkekostene er definitivt Lancome sine: Rouge/Blush[/url og Solpudder/Bronzer Har du prøvd børster fra MAC?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 Har du prøvd børster fra MAC? Selvsagt. Har flere av de
Latinas Skrevet 14. mars 2012 #19 Skrevet 14. mars 2012 Kabuki Brush http://www.makestyle.no/Too-Faced-Kabuki-Brush Har selv veldig lyst på den, men den er så dyr :O Skal visst være veldig myk, og blir ikke så skitten siden det er lokk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå