murray Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Hahaha, jeg ELSKER de russiske bestemødrene som danser til "party for everybody". Livsglede! Video her :popcorn: :popcorn:
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Romania deltar ikke pga krangelen med Aserbajdsjan om Nagorno-Karabakh.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Romania deltar ikke pga krangelen med Aserbajdsjan om Nagorno-Karabakh. Var det ikke Armania?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Jo, Armenia. Romania valgte forresten sitt entry i går.
Gjest krabat Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Jeg må si jeg støtter Armenia i den konflikten. Armenia er et betydelig friere land enn Aserbajdsjan.
pinar Skrevet 31. mars 2012 #9 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Jeg liker den franske litt, fengende plystring Hehe. (Jeg tror den Tyskland og Kypros kan gjøre det bra). Endret 31. mars 2012 av eplebit
Gjest Bobler Skrevet 31. mars 2012 #10 Skrevet 31. mars 2012 Nå fikk jeg en fryktelig stor trang til å stikke hull på trommehinnene mine..
apekatt Skrevet 31. mars 2012 #11 Skrevet 31. mars 2012 Jeg liker den franske litt, fengende plystring Hehe. (Jeg tror den Tyskland og Kypros kan gjøre det bra). Kypros sin entry er jo fryktelig barnslig..
pinar Skrevet 31. mars 2012 #12 Skrevet 31. mars 2012 Kypros sin entry er jo fryktelig barnslig.. Ja sa ikkw at jeg syns den var bra hehe, men jeg ser likevel for meg at det er typisk noe som kan gå langt.
apekatt Skrevet 31. mars 2012 #13 Skrevet 31. mars 2012 Ja sa ikkw at jeg syns den var bra hehe, men jeg ser likevel for meg at det er typisk noe som kan gå langt. Hehe, var ikke det jeg mente du gjorde heller. Skulle bare si min mening om sangen, hva syns du om Sverige da? Tror både Sverige og Norge kommer langt, lengre enn Kypros. 1
pinar Skrevet 31. mars 2012 #14 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hehe, var ikke det jeg mente du gjorde heller. Skulle bare si min mening om sangen, hva syns du om Sverige da? Tror både Sverige og Norge kommer langt, lengre enn Kypros. Neida ville bare understreke det Ut fra kommentarer på youtube tror jeg kyrpos gjør det bra og fordi det er en typisk "spille på greske utesteder til sommern" sang. Jeg tror Norge og Sverige kommer med. Den svenske hadde jeg litt forventninger til.. og ble skuffa. Sikkert nettopp fordi jeg trodde den skulle være bedre. Balkan genene mine likte den serbiske litt. I den grad man kan "like eurovision sanger hehe. (Må legge til at den albanske var FORFERDELIG!). Endret 31. mars 2012 av eplebit
apekatt Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 Neida ville bare understreke det Ut fra kommentarer på youtube tror jeg kyrpos gjør det bra og fordi det er en typisk "spille på greske utesteder til sommern" sang. Jeg tror Norge og Sverige kommer med. Den svenske hadde jeg litt forventninger til.. og ble skuffa. Sikkert nettopp fordi jeg trodde den skulle være bedre. Balkan genene mine likte den serbiske litt. I den grad man kan "like eurovision sanger hehe. (Må legge til at den albanske var FORFERDELIG!). Åhh hørte den serbiske akkurat, og syns den var ok bare Fine rytmer da.. Albania er forferdelig ja, men ikke i nærheten av like forferdelig som Georgia
pinar Skrevet 31. mars 2012 #16 Skrevet 31. mars 2012 Åhh hørte den serbiske akkurat, og syns den var ok bare Fine rytmer da.. Albania er forferdelig ja, men ikke i nærheten av like forferdelig som Georgia Hehe jeg er veldig glad i øst europeisk espråk så liker når de synger på det, håper og Bulgaria kommer med. De synger og alltid på sitt språk. Georgia var grusom.... huff. hva syns du om norske, svenske og tyske da?
apekatt Skrevet 31. mars 2012 #17 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hehe jeg er veldig glad i øst europeisk espråk så liker når de synger på det, håper og Bulgaria kommer med. De synger og alltid på sitt språk. Georgia var grusom.... huff. hva syns du om norske, svenske og tyske da? Bulgaria sin var jo bra! En sånn typisk sang man kan høre i syden, også har hun jo brukt andre språk også i sangen, arabisk, fransk, tyrkisk osv. Må nevne at jeg liker veldig godt slike sanger fra Hellas, Romania, så er ikke rart jeg likte denne. Jeg syns den tyske sangen var bra, men den passer bare ikke med i konkurransen. Er sånn sang man hører på filmer og diverse. Nesten kjedelig Den norske er jo bra! Måten han Tooji danser på er sexy Liker faktisk best Norge og Sverige i år! Håper det ikke har noe med at jeg bor i Norge da Endret 31. mars 2012 av apekatt
pinar Skrevet 31. mars 2012 #18 Skrevet 31. mars 2012 Bulgaria sin var jo bra! En sånn typisk sang man kan høre i syden, også har hun jo brukt andre språk også i sangen, arabisk, fransk, tyrkisk osv. Må nevne at jeg liker veldig godt slike sanger fra Hellas, Romania, så er ikke rart jeg likte denne. Jeg syns den tyske sangen var bra, men den passer bare ikke med i konkurransen. Er sånn sang man hører på filmer og diverse. Nesten kjedelig Den norske er jo bra! Måten han Tooji danser på er sexy Liker faktisk best Norge og Sverige i år! Håper det ikke har noe med at jeg bor i Norge da Hihi! Jeg tror mine favoritter så langt (av det jeg har hørt) er Norge, Frankrike og Serbia. Jeg missliker alle de der kjedelige baladene, men Uk sin overasket litt. latvia var bare rar.. hørt den? (Eurovision er min guilty pleasure).
apekatt Skrevet 31. mars 2012 #19 Skrevet 31. mars 2012 Hihi! Jeg tror mine favoritter så langt (av det jeg har hørt) er Norge, Frankrike og Serbia. Jeg missliker alle de der kjedelige baladene, men Uk sin overasket litt. latvia var bare rar.. hørt den? (Eurovision er min guilty pleasure). Hehe du er fra Bulgaria eller hva? Frankrike sin er fin den og! Misliker ballader jeg og, er så kjedelig.. Har de valgt England sin entry? Er vel ikke han gamle mannen du snakker om? Isåfall så tjaa, er hvert fall mye bedre enn de andre balladene så. Fortsatt ingen favoritt. Hørt Island? Syns den var veldig fin jeg og litt rørende på en måte (Dont ask why).. Latvia ja.. Burde ikke engang hete "Beautiful song" Min og! Verste er at jeg er den eneste som er skikkelig interessert i Eurovision i vennegjengen
pinar Skrevet 31. mars 2012 #20 Skrevet 31. mars 2012 Hehe du er fra Bulgaria eller hva? Frankrike sin er fin den og! Misliker ballader jeg og, er så kjedelig.. Har de valgt England sin entry? Er vel ikke han gamle mannen du snakker om? Isåfall så tjaa, er hvert fall mye bedre enn de andre balladene så. Fortsatt ingen favoritt. Hørt Island? Syns den var veldig fin jeg og litt rørende på en måte (Dont ask why).. Latvia ja.. Burde ikke engang hete "Beautiful song" Min og! Verste er at jeg er den eneste som er skikkelig interessert i Eurovision i vennegjengen Jeg er halvt Jeg erklærer Østerrike til å ha den værste sangen til nå... ysj! Jeg tror det er den gamle mannen ja. Syns den var ok sånn litt ut i. Bedre enn de balladene sånn som den albanske. Hørte 3 sekunder av Spania og portugal sine og det var.... kjedelig. Rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå