Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å farge håret grønt, men er litt usikker på om det egentlig passer på meg. Hva tror dere?

426940_3011639603959_1051566798_32448983_836854708_n.jpg

(Redigert i photoshop)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ser ut til å ha et allsidig fjes, men helt ærlig så synes jeg akkurat grønt gir store relasjoner med blondiner i klor.

• Liker 2
Gjest just words
Skrevet (endret)

Etter hva jeg har sitt av deg så tror jeg du kunne kledd grønt hår, du har stilen som passer og får det til å se bra ut.

Endret av just words
  • Liker 1
Skrevet

Den grønnfargen du har redigert på deg var gusjegrønn da... må jo ha en litt klarere farge om det ska bli noe og for at folk ikke skal tro det er en mislykket bleking..

Skrevet

Tror absolutt du kunne kledd grønt, men en litt mer tydelig grønnfarge, ikke type misfarget-av-klor-i-svømmebassenget.

Og vææærsåsnill, post bilder hvis du velger å farge det!

Skrevet

Takk for svar! Planlegger å gå for en mer pastellgrønn farge enn det som er på bildet.

Bilde av resultatet kommer selvfølgelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Den grønnfargen du har redigert på deg var gusjegrønn da... må jo ha en litt klarere farge om det ska bli noe og for at folk ikke skal tro det er en mislykket bleking..

Signerer.

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde nok sikkert kledd det :) men tror en mer smaragdgrønn farge ville sett bedre ut.

Skrevet

Åh det hadde vært kult, jeg liker denne fargen så godt

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det hadde vært kult, grønn er den eneste fargen jeg ikke har hatt på håret (fordi jeg er overbevis om at jeg ikke ville kledd det), men det er en nydelig farge!

I stedet for å farge hele håret en lys grønn så kunne du kanskje beholdt noen lyse striper og farget det grønne litt mørkere enn planlagt? Det som du farger grønt (med mindre du blander inn mye balsam i fargen) vil mest sannsynlig smitte litt over på de lyse partiene og du vil da få grønne nyanser. Kan bli fint. Semi permanent falmer jo ganske fort uansett, så om det ikke blir lyst nok så kan du bare vaske det litt ekstra :)

Grønt hår.

Skrevet

Det ble ikke helt pastell, haha :gjeiper: Men grønt ble det!

425607_3024898255417_1051566798_32453940_943542658_n.jpg

Skrevet

OOoh. i looooves it :D

Skrevet

Takk! Det er Manic Panics Electric Lizard blandet ut med ganske mye balsam ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...