Auroressa Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Ta meg en Stratos og se på The Lying Game? Flere en meg som er lys våkne? Eller bare vrange og ikke vil sove? ps. Hvordan lager man dagbok/viser til dagbok på undertekst på kommentarer ? Som foreksempel Yme. Skjønner?
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2012 Doo it! " På vei for og hente Stratos platen jeg har i skapet " Regner med at den vil være ihvertfall halvspist før jeg legger meg
Gjest Survival Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Life is too short to not eat Stratos and watch The Lying Game Kos deg! 1
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2012 Life is too short to not eat Stratos and watch The Lying Game Kos deg! Thank you thank you, vil du ha?
Gjest hogwash Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 ... ps. Hvordan lager man dagbok/viser til dagbok på undertekst på kommentarer ? Som foreksempel Yme. Skjønner? Min profil -> Rediger min profil -> Endre signatur. Forøvrig er svaret alltid ja til stratos.
Gjest Survival Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Thank you thank you, vil du ha? Ja takk! Sender du over en rute?
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2012 Ja takk! Sender du over en rute? " Sender over via tankekraft " ---------------> DUUUUUUUUUUUUTUUUUUUUUUTUUUUUUT <------------ Så? Smakte det godt?
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2012 Min profil -> Rediger min profil -> Endre signatur. Forøvrig er svaret alltid ja til stratos. Så man lager dagbok der?.. Eller legger til den der? Må desverre ha det inn med teskje
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2012 Min profil -> Rediger min profil -> Endre signatur. Forøvrig er svaret alltid ja til stratos. Så man lager dagbok der?.. Eller legger til den der? Må desverre ha det inn med teskje
Gjest hogwash Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Så man lager dagbok der?.. Eller legger til den der? Må desverre ha det inn med teskje ah, det der var for å finne hvor du kan legge link i signaturen din Dagbok oppretter du i ett av underforumeneher
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2012 ah, det der var for å finne hvor du kan legge link i signaturen din Dagbok oppretter du i ett av underforumeneher Tusen takk for hjelpen , da skal jeg prøve på det
Gjest Survival Skrevet 7. mars 2012 #13 Skrevet 7. mars 2012 Så? Smakte det godt? Ja, det var godt. Kanskje litt mye tankekraft-ettersmak, men ellers helt nydelig
Gjest hogwash Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Tusen takk for hjelpen , da skal jeg prøve på det Bare rop ut hvis noe er uklart, jeg er dessverre elendig på forklaringer på denne tiden av døgnet
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 7. mars 2012 Ja, det var godt. Kanskje litt mye tankekraft-ettersmak, men ellers helt nydelig Rart, vi lever i 2012, skulle ikke vært noe ettersmak etter sendingen da.. dumme leveranse !
Auroressa Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 7. mars 2012 Bare rop ut hvis noe er uklart, jeg er dessverre elendig på forklaringer på denne tiden av døgnet Will do ! Skal prøve meg imorgen, nå er jeg dau, og koser meg med sjokolade .. ah, gledens synder i en sjokoladebit mmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå