Gå til innhold

Pris på linser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor mye dere betaler for linsene deres. Jeg bruker dagslinser og betaler ca 1000 kroner for tre måneder. Jeg synest dette er litt dyrt. Er det det eller??

Det er ikke noe spesielt med disse linsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vanlige Focus Dailies, koster meg 1450 kr for et halvår. Kjøper dem på www.minelinser.no

Skrevet

Har lest at du må ha et linsekort eller noe slikt når du bestiller på nettet. Jeg har ikke fått noe slikt av min optiker. Og jeg tør ikke bestille noen før jeg er sikker på styrken. (Har ikke brukt linser siden i sommer) Kan jeg bare gå å få sjekket synet og be om et kort med styrken på??

Skrevet

Har aldri brukt noe linsekort eller resept eller noe når jeg har bestilt på nett. Men om du ikke er sikker på styrken må du nok innom optikeren ja. Det som kan være smart er å ta med linsene du har bestilt tilbake til optikeren når du har fått dem. H*n vil se hvordan de ligger på øyet og om de passer deg. Når du har fått anbefalt et merke blir det lettere å bestille også. Jeg bestiller alltid fra www.linsebutikken.no , for de garanterer at det er billigst :wink:

Skrevet

Jeg bruker månedslinser som jeg får i halvårspakker. Tror jeg betaler i underkant av 1500 hver gang, og det er inkludert den obligatoriske kontrollen som koster 270 kroner.

Skrevet

Jeg bruker månedslinser og betaler 1000 kroner for 6 mnd.

Skrevet

Arkana:

Hvor kjøper du månedslinsene dine?

Jeg betaler 1500 i halvåret for mine, kunne godt tenke meg å spare en tusenlapp i året hvis det er mulig!

Skrevet
Arkana:

Hvor kjøper du månedslinsene dine?

Jeg betaler 1500 i halvåret for mine, kunne godt tenke meg å spare en tusenlapp i året hvis det er mulig!

Hos Gundersen & Løken i Oslo.

Skrevet

Og jeg bruker forresten Precision UV linser.

Skrevet

hei.

På linsepakkene dine står det endel tall både for styrke og diameter. Disse tallene kan du gå ut i fra når du bestiller via nett. De har godt utvalg av de vanligste linsene, så sjansen for at du finner de samme som de du bruker nå er stor. Og det er inmari lettvint og adskillig billigere å bestille via nett.

Skrevet

Jeg bruker dagslinser som koster drøyt 1900 i halvåret hos Z-optikk. Skal nå derimot bytte til en annen optiker som er billigere, og bestille på nettet annen hver gang. Sparer over 600kr i året på det. Som regel trenger man nemlig bare én linsekontroll i året, men hos Z-optikk måtte jeg betale over 500kr i halvåret bare for dette (selv om jeg ikke tok kontrollen) - drøyt synes jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt dagslinser i ca 15 år , og har brukt de i 2 dager. det er jo ikke så populert hos optikerne , men jeg har aldri hatt problemer med betennelser. får jeg det blir jeg nok mer forsiktig.det blir jo halvparten av prisen. går til kontroll 1 -2 ganger i året, og bestiller hos lensway,der koster focus/softlens 136 kr for 30 stk.

Skrevet

Takk Arkana!

Fint å få vite om billigere alternativer!

Skrevet

Jeg bruker månedslinser og betaler 1450kr i halvåret. Gikk inn på www.linsebutikken.no og fant ut at jeg kan spare 1000kr i året. bestiller nok på nett neste gang. :hoppe:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

prøv www.lensway.no

der har jeg kjøpt meg linser flere ganger! Betaler rundt 700 kr for 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...