Gjest kiara_pusen Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Etter å ha sett på Trinny og Suzannah på kveldene er jeg nå fullstendig bergtatt av deres måte å bruke korsetter på. Jeg har funnet et jeg elsker på manillusion, men jeg er likevel litt usikker på om det rett og slett vil fungere, om jeg vil bruke det eller om det bare vil passe i sengen... Burde, burde ikke... det er jo et plagg til 2400,-, jeg er jo ingen vixen i utgangspunktet akkurat. http://www.manillusion.no/laurie-overbust-corset-sort-p-4666.html
Elliez Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 http://www.ebay.com/itm/New-BLACK-A808-Boned-Lace-up-Bustier-Corset-M-/300674664891?pt=US_Corsets_Bustiers&hash=item46019b49bb
dobbeltisolert Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 http://www.ebay.com/itm/New-BLACK-A808-Boned-Lace-up-Bustier-Corset-M-/300674664891?pt=US_Corsets_Bustiers&hash=item46019b49bb Dette er vel eit korselett, utan stålspiler. Funker ikkje like bra som eit skikkeleg eit! Vil annbefale TS til å gå i butikker der dei sel slikt, for å få eit godt korsett! (Noko som gjerne koster litt..) 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Synes det var et kjempetips, men jeg tror likevel jeg skal ta meg en tur ned på manillusion å få skikkelig hjelp til både modell og snørring. Jeg har masse hold-in undertøy etc, og etter mye feiling har jeg lært at min figur og størrelse (44)/46 trenger skikkelig kvalitet for å få et best mulig resultat. Jeg har heldigvis en ganske formet figur i utgangspunktet, men et slikt korsett vil jo gjøre meg enda mer feminin! Gleder meg veldig til de får det inn i butikken igjen slik at jeg kan overraske kjæresten at jeg har mer å by på enn vanlig.
dobbeltisolert Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Er hvertfall likt som det hun så på Likt i utsjåande. Men ikkje likt som i at det ho såg på var eit ekte korsett, mens ebay linken var til eit korselett. Ein pynte topp. Og det frå Manillusion verka jo som om det var veldig god kvalitet. * Fjærstål spiler * Hvert eneste korsett er sydd for hånd fra start til slutt av en utdannet korsettmaker
FruN Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Jeg vet om en butikk i Tønsberg (med nettbutikk) som selger skikkelige korsetter. Har kjøpt mitt der, og har lyst på flere
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 whatkatiedid.co.uk jeg kjøpte meg to korsetter herfra. snille var de også og skrev ned verdien så jeg slapp toll! uten at jeg ba dem gjøre det! manillusion kjøper også korsetter derfra.
Gjest kiara_pusen Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Men du iforbindelse med toll og slikt måtte du selv henvende deg til dem med en slik forespørsel eller gjorde de det automatisk?
Armitage Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Jeg anbefaler Draculaclothing.com. Drives av et norsk par som bor i utlandet. Det er fraktfritt på alle varer. Korsettene deres er av god kvalitet og spennende design. 1
otilie Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Jeg anbefaler Draculaclothing.com. Drives av et norsk par som bor i utlandet. Det er fraktfritt på alle varer. Korsettene deres er av god kvalitet og spennende design. har kjøpt korsett derfra jeg og og de er veldig behjelpelige om du har spørsmål på mail og sånn:) og ja, veldig bra korsetter, og ikke så dyre :D
Mayah Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har to korsetter fra WhatKatieDid kjøpt på Manillusion, og jeg er iallefall superfornøyd. Har brukt de ved flere anledninger, både over andre plagg til hverdags, som egen overdel til fest og i andre visse settinger... Jeg har hatt de en del år nå og det er veldig god kvalitet på de. Jeg kan iallefall anbefale Manillusion.
Wonders Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Manillusion har godt utvalg, veldig bra kvalitet. Dyrt. Men størelser er viktig. Og å bestille fra nett er risky...
kissmequick Skrevet 13. mars 2012 #16 Skrevet 13. mars 2012 Dere som bruker korsett, får man sånn bulk på ryggen av det? Er det noe man kan gjøre for å ikke få det? Har lyst på korsett, men er litt redd for å få bulker
Wonders Skrevet 14. mars 2012 #17 Skrevet 14. mars 2012 har man fett på ryggen blir det en liten bulk... Men ikke konstant, og de fleste har jo litt fett på ryggen... Når du sitter, går , står, snur på deg... Er det en bra korsett former den seg til kroppen din, og bulken er ingen utfordring... Prøvde å finne bilde av det, men de kastet meg inn på siden i stedet for at jeg kunnne klikke på ;se bilde. Og da er vi like langt.
Gjest kiara_pusen Skrevet 14. mars 2012 #18 Skrevet 14. mars 2012 Jeg var på Manillusion i forhgårs, litt lettere sjenert og usikker på det hele, men for en service jeg fikk! Kjære vene jeg endte opp med mye mer enn hva jeg egentlig skulle ha og ble lettere fortumlet da jeg forsto hvor mye penger jeg hadde brukt på en vanlig mandag... Men jeg føler meg så utrolig sexy og flott at jeg har ikke ord! Selvtilliten ble skutt i været, formene klemmes inn i den nydeligste siluett og jeg elsker å ha det på meg. Dette var virkelig det løftet jeg trengte. Til dere som vurderer som meg å bestille på nett, oppsøk en butikk. Det er ikke bare bare å finne riktig størrelse, knytte riktig og behandle det som noe skjørt etc. Best av alt jeg gikk utenfor komfortsonen min å kjøpte et i fargen Peach. Utrolig søt.Trenger vel ikke si hva mannens reaksjon var...
Armitage Skrevet 14. mars 2012 #19 Skrevet 14. mars 2012 Jeg synes ikke det er noe problem å handle korsett på nett. Men nå vet jo jeg hva jeg leter etter da. Førstegangskjøpere som ikke har så god peiling burde kanskje oppsøke en butikk først.
Gjest kiara_pusen Skrevet 14. mars 2012 #20 Skrevet 14. mars 2012 Jeg som førstegangskjøper og over snittet nervøs for slike ting var det veldig betryggende med en som hadde anledning til å vise meg og ta det på meg for første gang. Dessuten likte jeg følelsen av å se og føle kvaliteten når jeg kjøpte noe slikt. Neste gang blir det direkte fra whatkatiedid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå