Lilletrollet Skrevet 12. januar 2004 #1 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg lurer bare på når på døgnet man skal ta en test? Jeg har liksom tenkt mest på morgenurin,for det er jo den de helst vil ha prøver av ellers.(på legekontor osv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. januar 2004 #2 Del Skrevet 12. januar 2004 Det beste er nok å teste med morgenurin, ja. Men dersom du av diverse årsaker ikke får testet med morgenurin, så kan du jo teste senere på dagen også - da er vel "kriteriene" at du ikke har drukket eller vært på do i de siste 4 timene før testen tas (for at urinen skla være "konsentrert" nok) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mie# Skrevet 17. januar 2004 #3 Del Skrevet 17. januar 2004 Jippi, er dette tilfelle ? At dersom man tar testen på ettermiddagen skal man ikke ha drukket på noen timer?? Grauthue meg satt og drakk masse brus og jassa meg opp før jeg bestemte meg at jeg ikke klarte å vente til morgenen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. januar 2004 #4 Del Skrevet 17. januar 2004 Jippi, er dette tilfelle ? At dersom man tar testen på ettermiddagen skal man ikke ha drukket på noen timer?? Dersom du drikker mye blir jo urinen din utvannet, og testene reagerer på konsentrasjonen av HcG i urinen - og da kan de gi feil negativt svar. Lykke til med ny testing *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mie# Skrevet 17. januar 2004 #5 Del Skrevet 17. januar 2004 Takk, da skal jeg ta en ny test i morgen tidlig. Skjønner at urinen blir utvannet så nå øyner jeg et bittelite håp... klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå