Gå til innhold

NONI produkter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har faatt en flaske med NONI av min far iom jeg har litt skralt immunforsvar... Noen som har proevd disse?? Svindyre, men visst nok effektive..

Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjett. :ler:

Har til og med vært distributør sammen med Trine Rein... :ler:

Det funker svært bra, men som sagt, svindyrt. (Grunnen til at jeg måtte slutte å drikke det)

Jeg har en kasse med fire flasker her hjemme som ikke er åpnet enda. Til krisetider. Pest, eller noe. :ler::ler:

Hvis du har råd, synes jeg du skal prøve. Drikk den flaska du fikk av faren din først, og se om du merker forandringer på/i kroppen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt at Noni juice er svært bra for immunforsvaret og faktisk er det blitt anbefalt til kreftpasienter som tilleggsvitaminer.

Skrevet

Funker ikke på noen jeg kjenner som har prøvd det. Han legen finnes ikke forøvrig.. Ikke noe godt tegn...

Skrevet

Hvilken lege? :o

Det er ekte Tahitian Noni Juice vi snakker om, og ikke helsekost-produkter??

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Arkietypen - hva er det du snakker om ??

Tror du "alt" utenom vanlig skolemedisin er diktet opp av "fake" leger ?

Dette er uanett noe helt annet, og alle jeg kjenner som har prøvd Noni juice har faktisk blitt bedre av diverse symptomer....

Skrevet

Jeg har positivt inntrykk, og det er juicen jeg prater om... som saavidt jeg vet ikke har noenting aa gjoere med en lege..... Ingen leger har kunnet hjelpe meg og immunforsvaret mitt til naa..... All respekt til leger (som de fleste av mine venner er) men avogtil maa man proeve litt selv...

Skrevet

Diva: INGEN jeg kjenner har merket NOE.... Jeg er åpen for mye, og har skrevet fordelaktig om alt med her jeg (følg med...)

Jeg har sjekket om legen finnes, han som skal ha funnet på dette.. Han finnes ikke (Han er iallefall ikke lege...).

Skrevet

Hvem gidder å spekulere, hvis det funker? :)

Skrevet

Hvem gidder bruke mye pæng på det som ikke funker...?...

Skrevet

NONI funker ja! Men ikke bare med en flaske...

Du bør ta NONI i min 6 mnder, til faste tider for å ha bra effekt...

Skrevet
Hvem gidder bruke mye pæng på det som ikke funker...?...

Kan vel hende det funker på noen selv om de du kjenner ikke merka noe ?

Skrevet
NONI funker ja! Men ikke bare med en flaske...

Du bør ta NONI i min 6 mnder, til faste tider for å ha bra effekt...

HVorfor skal det funke etter en flaske da?.. HVorfor står det det? Hvordan kan du si at det funkerpå alle? da hadde dette vært et legemiddel?!...

Jeg er åpen for alt medisin. Veldig. Men jeg blir sprø av de som påstår noe hjelper for alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...