AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Samboeren min har en vennegjeng som alle sammen er veldig nære venner av ham, og han synes det er vanskelig å skulle velge en forlover. Lettere blir det ikke når vi skal ha et veldig lite bryllup, med bare familie og forlovere til stede. Det er litt vanskelig, siden det da vil bety ekstra mye hvem som er forlover. Resten blir jo ikke med. Noen som har kreative forslag til hvordan man kan velge når situasjonen er slik?
Rosebud Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har en venninnegjeng hvor flere er veldig gode venninner og det ville være vanskelig å skille ut en av dem som forlover. Løste det ved å ha min søster i stedet, for å ikke måtte skille mellom vennene. Er nær min søster også da, hadde jo ikke fungert ellers. Kanskje en løsning om han har et familiemedlem som han også er nær med, så han slipper å velge en av en gjeng like gode venner. Hvis ikke forstår de det sikkert om han må velge en av dem også. Ellers har jeg hørt om folk som har flere enn en forlover...
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 om de alle er like gode venner, kan han jo velge den han har kjent lengst? da har han i alle fall en 'unnskyldning' der, og valget er enkelt og greit.
Evie Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 For samboeren min ville det også vært et umulig valg om vi skulle vært få gjester, det skal vi dog ikke. Nå vet jeg jo ikke grunnene til at dere velger et lite bryllup, men virker som det kan bli svært vanskelig for han. Jeg ville valgt en bror eller er annet familiemedlem.
Evie Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg mente svært vanskelig for han å velge, ikke å gifte seg ;-)
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Tusen takk for svarene! Vi har vurdert muligheten for flere forlovere også (!), men fem blir litt i overkant. Han har også kjent alle sammen like lenge. Men forslaget deres om å velge et familiemedlem er jo faktisk en mulighet som vi helt klart skal vurdere seriøst. Tusen takk for det!
HvittHus Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Jeg ville ha samlet de aktuelle forloverene, lagt navnene i en bolle, og hatt en høytidelig trekning. Da er det ingen som blir skuffet eller lei seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå