Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det skal iflg. logikk og frisøren min ikke gå an, med mindre man går fra naturlig svart hår til rødt. Sortfarget hår blir ikke knallrødt uten bleking i sånn ca. 99,9% av tilfellene, tipper jeg. Så, hvis du ikke hadde naturlig sort hår i forkant, tilhører du et veldig lite mindretall. :)

Nei det var farget med hjemmefarge... Men jeg pleide ikke å farge håret mye, så kanskje det ble sjokket eller noe :)

Fortsetter under...

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Kaller du deg selv frisør?

Rød hårfarge forsvinner alltid såpass lett.

Nei, det stemmer ikke. Jeg farger rødt, og tuppene mine som jeg opprinnelig farget for over et år siden, er like røde de :jepp: Jeg legger alltid litt farge på dem når jeg farger ettervekst, men fargen er faktisk prikk lik før og etter farging. Så jeg kan jo egentlig slutte med det....

Det gjelder bare å finne riktig fargeprodukt :jepp:

Gjest WendyClear

Nei, det stemmer ikke. Jeg farger rødt, og tuppene mine som jeg opprinnelig farget for over et år siden, er like røde de :jepp: Jeg legger alltid litt farge på dem når jeg farger ettervekst, men fargen er faktisk prikk lik før og etter farging. Så jeg kan jo egentlig slutte med det....

Det gjelder bare å finne riktig fargeprodukt :jepp:

Ut ifra bildet ditt så ser det ut som du har enten valgt en veldig blass rødfarge eller at det har falmet en god del (mulig bildet lyver...).

Det finnes forskjellige rødfarger, noen holder bedre enn andre, men skal en gå for rihanna-rød farge må man belage seg på en del vedlikehold.

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Ut ifra bildet ditt så ser det ut som du har enten valgt en veldig blass rødfarge eller at det har falmet en god del (mulig bildet lyver...).

Det finnes forskjellige rødfarger, noen holder bedre enn andre, men skal en gå for rihanna-rød farge må man belage seg på en del vedlikehold.

Aha, nei, jeg har ikke den rødfargen nå :) Nå har jeg en mye dypere, nesten burgunder (men veldig rød) farge. Jeg bruker en farge fra Wella, fargekode 66/45. Fargen på avataren er 6.66, og ja, den falmet fort. Grunnen til at jeg nevnte den tidligere i tråden var bare for å vise ts at man kan gå fra sort til rødt.

Også kan jeg jo si at den rødfargen jeg har nå ikke trenger vedlikehold utover farging av ettervekst. Selv om det egentlig er en semipermanent farge, så går den ikke ut av håret mitt iaff.

Så; det gjelder å finne riktig fargeprodukt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...