AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg sliter med at mascaraene mine gir meg "edderkopp-øyne". Dvs at etter noen timer så får jeg sorte streker under øyebryna, etter mascaraen. Som jeg må fjerne jevnlig i løpet av dagen. Syntes det er veldig stressende og fly å sjekke meg i speilet hele arbeidsdagen. Forslag til gode mascaraer hvor dette ikke skjer? Jeg røyker så er ute en del i løpet av dagen, og det er litt klamt der jeg jobber. Helst ikke vannfast, bruker kontaktlinser og liker å dusje av sminken fremfor å fjerne alt med sminkefjerner. Ikke så godt for øynene. På forhånd takk
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Da ville jeg prøvd en av mac sine. Personlig liker jeg de veldig godt, lite søl, ikke vannfaste de jeg har kjøpt, men sitter som et skudd alikevel. De drysser heller ikke. jeg kunne bade med denne maskaraen i spania når jeg var der i høst, uten at den la igjenn noen rester noe sted.
Jade Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Så problemet ditt er at maskaraen din løsner i regnet / klamt vær? Og du vil ikke ha vannfast? Da ville jeg prøvd fibermascara som man fjerner med varmt vann. Den holder fint igjennom regnværet, men går lett av i dusjen! Eksempler på dette er Kanebo (Sensai?) 38C (to forskjellige typer) og Clinique High Impact Curling Mascara. Finnes mange fler også, men dette er de jeg har prøvd. Endret 8. mars 2012 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå