Gå til innhold

Delte jeg for mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nettopp røykebesøk av en bekjent som jeg da har vært bekjent med ganske lenge,vi vet begge to at vi er intrisert i hverandre,men bruker nå egentlig bare tid til å bli kjent,har kyssa en del da,men ikke mer.

Uansett så satt vi på trappa her og røyka,snakka om løst og fast før han spurte hvorfor jeg ikke er veninne med *** lenger(jeg og **** holdt mye sammen når jeg og han ble kjent.

Så sa jeg bare at hu var sinnsyk så det gadd jeg ikke,han spurte da såklart hvorfor jeg mente hu var sinnsyk,hvr jeg da fortalte at jeg ble dumpa til fordel for henne og hun og (eks)typen gikk bak ryggen min i 3 mnd,pluss at hu ble forbanna fordi jeg ikke ville at hun skulle være lykkelig osv.

Så at han ble litt satt ut og ikke visste hva han skulle si så jeg bare pakka det sammen og sa at jeg ikke gadd mer av verken hu elelr eksen og ba de dra sin kos(for å avslutte den samtalen på en litt naturlig måte).

Merka med eeeen gang at dette måå da ha vært FOR mye?!

Røykeduden min sa bare at herregud for et drama osv. og jeg bytta tema til noe annet så fort som mulig. Praten fortsatte,til han skulle dra videre til en kompis rundt 10 min senere.

Fikk en klem som vanlig(blir sjeldent no kyssing på røykemøtene våre da "stemningen sjeldent er der når vi begeg damper som no skorsteiner osv :P )

Med en gang han dro fikk jeg helt vondt i magen og er livredd for at jeg tok det for langt! Vil han synes jeg er en dramaqueen? Vil han synes jeg snakker for mye? Vil gutter generelt ikke høre om slike ting om en potensiell kjæreste? Bah! Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg nå :(

Redd han ikke kommer til å høre av seg noe særlig igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo kanskje droppet å fortalt det, men gjort er gjort. MEN, om han ikke tar kontakt pga dette synes jeg ikke han er noe å spare på heller!

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Hva annet skal du gjøre da? Holde kjeft om alt mulig resten av livet? Bare braut ut med ting du, så finner du fort ut hvem som takler deg og hvem som ikke gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Redd han ikke kommer til å høre av seg noe særlig igjen..

En bra test på hvor interessert han er i deg.

Men dere bør slutte å røyke. Det er faktisk ikke sunt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men dere bør slutte å røyke. Det er faktisk ikke sunt.

EEEEER det ikke sunt?! :O

*sjokk* Livet mitt blir aldri det samme igjen,vræææl!

Jeg sendte han melding igår kveld,sa at det var koselig å møte han,og håper jeg ikke prata hull i hodet på han,på en humoristisk måte :P

Fikk svar tilbake at nei det gjorde jeg så absolutt ikke og han syntes det var koselig å se meg også,og vi må finne på noe igjen snart :)

Phu..

AnonymBruker
Skrevet

Gå på besøk til hverandre kun for å røyke? jaja, dere får stå sammen de få av dere som fortsatt finnes :fnise:

Men som flere andre sier: Hvis han ikke tar kontakt på grunn av det så er det et godt tegn på at han ikke er så interessert likevel.

Og uansett: Det var han som spurte, og da må han tåle at han faktisk får svar på det han maser om også :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi går ikke på besøk til hverandre kun for å røyke :P

De røykemøtene skjer ofte mellom andre ting f.eks. er på vei til noe annet,stikker bare innom for å si hei osv :P

Og slutt å diss røykere..God..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...