brum Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Hvor mange skal dere be i bryllupet og skal alle komme til middag? Vi har akkurat begynt å planlegge for alvor og har nå satt opp en foreløpig gjesteliste. Det ente med 65 gjester. Vi lurte på om vi bare skulle ha familien til middag slik at de fleste gjestene kom til festen.....litt usikker på dette..... Planae var i hvertfall at middagen ikke skulle vare så veldig lenge og at selve festen skulle begynne i 18-19 tiden. ( da skal vi være ferdig med middag.) Tenkte kanskje at vi skulle ha noe mat til de øvrige gjestene ut på kvelden også....
nessi Skrevet 12. januar 2004 #2 Skrevet 12. januar 2004 Vi har foreløpig 75 personer på gjestelisten, og vi skal ha alle til middag. Velger et billig middagsalternativ for å slippe å be noen bare til kaffe.
Arwen Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 Rundt 70, gjestelisten er ikke 100% sikker enda
Chiquita Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Vi har nå 84 persner på gjestelisten. Regner ikke med de store forandringene på den. *klem*
Snorkie Skrevet 12. januar 2004 #5 Skrevet 12. januar 2004 Vi har leid lokale med plass til 50 til middag. Det stemmer ganske bra overens med gjestelisten vår, i verste fall blir det et par stykker over, men det skal vi få til. Inviterer alle på middag, fri bar og nattmat :D
Ingeborg Skrevet 13. januar 2004 #6 Skrevet 13. januar 2004 Vi inviterer drøyt 50 til middag og 50 til til kaffen. Store familier, ja!
April Skrevet 13. januar 2004 #7 Skrevet 13. januar 2004 På gjestelisten vår er det nå 82 gjester! Alle får full pakke..:Velkomstdrink, kanapèer, tre retter, kaffe avec, kaker, drikke til maten, fri bar og nattmat! Ingen skal gå sultne herfra
¤Tiili¤ Skrevet 13. januar 2004 #8 Skrevet 13. januar 2004 Vi blir 28 til middag og 145 til kaffi. Da har vi invitert slekt over konfirmasjonsalder og 12 venner utenom, så vi har stor slekt ja....
blåveis Skrevet 13. januar 2004 #9 Skrevet 13. januar 2004 10 gjester; våre foreldre og søsken m/følge vennefest senere, trolig med ca 20 gjester
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #10 Skrevet 13. januar 2004 Vi blir 102 hvis alle på lista kommer, og lista er ferdig revidert og blir ikke mer endret nå. Alle skal (selvsagt) komme til full pakke, middag, kaffe, fri bar og dans.
Tusenogtredve Skrevet 13. januar 2004 #11 Skrevet 13. januar 2004 Dagens liste viser 48 til middag (kun familie og forlovere) og ca 20 ekstra til kaffe.
Skusla Skrevet 13. januar 2004 #12 Skrevet 13. januar 2004 Vi skal bare ha den nærmeste slekta + forlovere m følge til middag- å da blir vi rundt 60-70 tenker jeg. Så kommer alle vennene våre til kaffe, og da blir vi vel alt i alt 110- 120 gjester. Har ikke en endelig gjesteliste satt opp enda, så vi bør vel kanskje få ut finger'n tenker jeg.
Alida Skrevet 13. januar 2004 #13 Skrevet 13. januar 2004 Vi blir 102 hvis alle på lista kommer' date=' og lista er ferdig revidert og blir ikke mer endret nå. Alle skal (selvsagt) komme til full pakke, middag, kaffe, fri bar og dans.[/quote'] Tex, jeg må si at jeg stusset litt over den "selvsagten " din (riktignok i parantes ). Ble nesten litt støtt, for vi skal ha 15-20 stk til kaffe og det er selvsagt for meg.... Dette er personer som vi ikke hadde kunne bedt hvis vi ikke hadde delt det opp. Venner vi ikke har så mye kontakt med , men som vi gjerne vil at skal ta del i vår store dag. Vet at de synes det er kjempehyggelig å bli bedt. For meg er det også selvsagt å ha tre-retters middag på et sted som ordner alt for meg, men det betyr ikke nødvendigvis at det er sånn for alle. Unnskyld at jeg beveger meg litt på siden av tema nå- ble bare ørlittegrann provosert ( har både mensen + nylig slutta å røyke , inni meg ser jeg slik ut , så det er jo mulig at jeg overreagerer
Gjest Pudding Skrevet 17. januar 2004 #14 Skrevet 17. januar 2004 Vi inviterer ca 60 stk til middag -dvs familie, forlovere og presten vär m/fölge. Til kaffen kommer mange venner av oss i tillegg. Skulle gjerne invitert alle til "full pakke", dvs vielse, middag, kaffe osv, men det har vi verken plass eller räd til.
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #15 Skrevet 18. januar 2004 Søte anna, dine følelser rår jeg ikke over. Alle-til-kaffe-diskusjonen har gått opp og ned i mente her på KG, og det kan være lurt å forholde seg litt kjølig til mye av det som blir skrevet her inne. For meg er det selvsagt å be alle til full pakke, annenrangs gjester er ikke noe for oss. Men dette er mitt personlige syn, og derfor, fordi jeg vet ikke alle deler dette synet, satte jeg parentes. Gudskjelov kan alle gjøre som de vil i eget bryllup.
Alida Skrevet 19. januar 2004 #16 Skrevet 19. januar 2004 Jepp, selvfølgelig gjør alle som de vil, og vanligvis tar jeg meg (stort sett )ikke så nær over ting som blir sagt her. Men som sagt: røykekutt gjør følsomme folk enda mer følsomme
Gjest Tex Skrevet 19. januar 2004 #17 Skrevet 19. januar 2004 Men som sagt: røykekutt gjør følsomme folk enda mer følsomme Flink er du!!! :D
Jens Skrevet 19. januar 2004 #18 Skrevet 19. januar 2004 Vi blir ca 110 til middag. Vi vil også ha fri bar.
Green Skrevet 20. januar 2004 #19 Skrevet 20. januar 2004 Vi skal invitere ca 65, men gjestelista er ikkje heilt endeleg enno. Alle til middag, ingen kaffigjestar. Eigentleg burde eg halde meg for god til å verte provosert, Tex...men det er så utruleg arrogant å skrive (sjølvsagt) til noko som slett ikkje er sjølvsagt i det heile tatt. Og det burde du jo vite, sidan debatten omkring emnet har gått ganske heftig for seg her på KG. Men sjølvsagt er måten Tex vil ha tinga på heilt sjølvsagt og heilt sjølvsagt det beste. 8)
Amelie Skrevet 28. januar 2004 #20 Skrevet 28. januar 2004 Vi inviterer alle 59 til middag - og det er faktisk helt uavhengig av hva Tex måtte mene om saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå