SusanneGullet Skrevet 6. mars 2012 #1 Del Skrevet 6. mars 2012 Er på jakt etter 1, eller 2 kabeltrommler i tre som skal brukes som bord. Og vil helst ikke gi 500 kr for en. Noen som vet hvor man får tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Del Skrevet 6. mars 2012 På finn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2012 På finn? Nope, skjekka både finn og zett. En på finn til 650 kr i jessheim. Blir for langt og reise for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Del Skrevet 6. mars 2012 Kontakt din lokale el-leverandør? De vet sikkert om noen som legger ut kabler og har noen slike til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 6. mars 2012 #5 Del Skrevet 6. mars 2012 Sjekk med byggefirmaer, entrepenører og slikt og spør pent. Normalt sett vil de gjerne ha litt penger for dem, men noen få er snille og gir dem bort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mars 2012 Kontakt din lokale el-leverandør? De vet sikkert om noen som legger ut kabler og har noen slike til overs. Samboer sa også det. Ja, kanskje jeg skal gjøre det. Mener jeg har sett sånne slengenes rundt på bygg områder. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 6. mars 2012 #7 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) De "slenger" rundt på byggeområder ja, men mener å huske at de er som med paller. At de får noen kroner for dem når de leveres/hentes og derfor kan de bli ganske så sure om noen bare går og tar dem. Håper du får tak i en da Endret 6. mars 2012 av Ryvre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg håper også du "får tak i" en eller et par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 6. mars 2012 De "slenger" rundt på byggeområder ja, men mener å huske at de er som med paller. At de får noen kroner for dem når de leveres/hentes og derfor kan de bli ganske så sure om noen bare går og tar dem. Håper du får tak i en da Var ikke slik jeg mente det. Tror kanskje jeg vet hvor dem har Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mars 2012 #10 Del Skrevet 7. mars 2012 De fleste elektrikkeren jeg kjenner bare kaster de i ettertid. Noen har pant, noen har ikke. De fleste jeg vet brukes har ikke pant, men hva forskjellen er på de vet jeg jo ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. november 2012 #11 Del Skrevet 30. november 2012 Tråden er ryddet for annonsering og reklame. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå