Hanna95 Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Jeg skal bestille klær på Gina Tricot, men jeg aner ikke hvilken størrelse jeg bruker der. Jeg har hørt at klærne deres er små i størrelsen, men jeg har bare erfart at de er store i størrelsen? Jeg er rundt 174cm høg og veier 60 kilo. Bruker som regel S i overdeler(av og til M) og 36 i bukser(av og til 34) Så om noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken størrelse jeg trenger i alle typer klær så hadde jeg blitt veldig takknemlig Endret 6. mars 2012 av Hanna95
Kraula Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 (endret) GT lager ikke klær for jenter med pupper. Endret 6. mars 2012 av jolia
Ethereal Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Jeg synes ofte de kan være litt små i størrelsen. Bruker som regel strl. S i andre butikker (feks. Vero Moda), men som regel må jeg opp i M hos Gina. Jeg hadde gått for M.
Gjest Eld Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Min erfaring er at størrelsene på Gina kan sammenlignes med størrelsene på H&M. Enkelte plagg vil ikke passe skikkelig om man har litt pupper/hofter/rumpe, men slik er det vel de fleste plasser?
challenger Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Synes de fleste plaggene der er små i størrelsen.
Adalin Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Jeg syns ikke overdeler er uvanlig små i forhold til hm, bik bok, cubus, etc. Bukser derimot, er veldig små der.
Gjest Cuntzilla Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Synes de er normale i størrelsen når det gjelder topper og kjoler. Kommer litt an på designet da, jeg synes mye av oversized-greiene deres er for oversized så da går jeg ned i str i stedet for å kjøpe et telt. Og topper som er skåret sånn at puppene må passe perfekt er et viktig unntak. Da må jeg alltid opp i L, og likevel kan det være de tyter over kanter og skåler eller blir flatklemte. Har ikke spesielt store bryster, er en av disse gjennomsnittlige 85B-men-burde-sikkert-brukt-70C-damene. BHer kan jeg ikke kjøpe der, jeg er akkurat bittelitt for barmfager. Bukser er kanskje hakket strammere enn vanlig, er du mellom to størrelser ville jeg gått opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå