frøkna Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Etter jobb når du kommer hjem hva finner du på da? jeg går på skole da, og hvis jeg ikke jobber på kvelden blir det ikke noe mer enn å lage middag. så ser jeg på en eller annen tv-serie, sitter med pcen på fanget i senga. føles litt tomt og kjedelig i lengden egentlig. hva gjør dere?
Gjest *Maja* Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg startet akkurat med Yoga/Pilates. Synes det er en fin kveldsaktivtet. Utover våren og sommeren blir det nok mer cafe turer på kveldene
Aldrisur Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Hallo! Etter jobb og de mest nødvendige huslige gjøremål, er det fristende å sitte akkurat her jeg sitter nå. 1
Gjest Solsmil Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 jeg trener nesten hver dag, og som oftest blir det lagt på ettermiddagene. Ellers lager jeg mat, vasker/rydder, leser (er student), ser på tv (går mest i filmer eller csi miami. Enkelte kvelder har jeg sett seks episoder av sistnevnte på en kveld....). Sitter også litt foran pcen, men prøver å begrense det, siden det har lett for å bli litt mye og egentlig er ganske kjedelig. Gjør ikke så mye utenom det, men hender jeg og samboeren drar en tur i byen/på kino eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Drar på trening, hjem og dusje, lage middag, spise middag foran tv'en. Etterpå er det skolearbeid eller en episode av en tv-serie eller to. For et liv... :')
karolinn Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Sitter foran tvn med pcen på fanget og mobilen i hånda. Jeg er skjermo-man Når jeg er flink trener jeg noen timer i uka, og prøver å være litt sosial. Blir nesten litt bekymret for meg selv nå kjenner jeg...
Lulie4 Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Ser på en Tv-serie jeg følger meg på kansje, trener eller går en lang tur med hundene. Alltid koselig det <3
frøkna Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2012 Da er jeg kanskje ikke noe unormal da. føler jeg har så kjedelig hverdagsliv!
Gjest just words Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Det er litt forskjellig fra dag til dag, men jeg driver med yoga, klatring/rapelering, se på tv, er en stor film entusiast, gå tur, trening med hunden (agilety), er og frivillig i en organisasjon og har vakt hver 14 dag ca + veiledning, Men det kan og bare være å sitte foran nettet en hel kveld, går jo litt tid med kg f.eks guilty pleasure Ellers kan det være å ta et glass vin ute eller inne med venner eller typen eller en kaffe, kino eller teater. I vår og sommer halv året blir det nok og litt motorsykkel turer, helge turer i fjellet og rafting… Kommer litt an på prioriteringene mine, jeg er ikke så nøye på at huset skal være støv fritt eller at jeg alltid skal ha hjemmelaget mat, + at jeg har en veldig fleksibel jobb
antibac Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 Som regel pleier jeg å trene, men har en treningsfri periode, så jeg gjør ikke så mye på kveldene. Går kanskje på kino med en venninne, henger med noen, ellers er jeg som regel hjemme og ser serier eller spiller TV-spill.
Maestro Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Enten så er jeg på jobb, er med kjæresten ellers så er jeg hjemme med datan, går tur med hunden min og slik. Jeg burde virkelig få meg en hobby, eller flere venner
Crizpo Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Bruker altfor mye tid med laptopen i fanget. Ellers går noen kveldsturer i uka med familiehunden. Er med kjæresten om han er i byen og en sjelden gang med venner etter skolen...
Sweetpea25 Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 Hvis jeg har tidligvakt så drar jeg hjem og lager middag, spiser, spiller en runde monopol på Wii (hekta!) med samboeren min Resten av dagen går med på å se på tv, sitte på nett, gå tur, kjøreturer osv.. Hvis jeg har senvakt blir det som regel bare noen timer på nett etter jobb
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 Jeg gjør lekser av og til, også drar vi på trening sammen, rydder, av og til lager jeg fin middag og kanskje baker noe om jeg har for mye tid. Spiller litt brettspill også, men fortsatt for mye TV etter min smak.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #15 Skrevet 23. mars 2012 Her er det så enkelt at når jeg har kommet hjem fra jobb så blir jeg hjemme. Jeg har ikke energi til å dra ut igjen for cafebesøk, venninnebesøk, kino, trenging osv. Jeg sitter på nett, lager kanskje noe middag, muligens litt tv, muligens litt husarbeid. Må si at jeg legger meg veldig tidlig da, rundt kl. 20-21 og så jeg har ikke mange timene etter jobb til rådighet.
KaDust Skrevet 23. mars 2012 #16 Skrevet 23. mars 2012 Lager middag, ser litt tv, stikker og trener, slapper av med noe spill.
Gjest snoopy_93 Skrevet 23. mars 2012 #17 Skrevet 23. mars 2012 Av og til trener jeg litt styrke og Zumba. De dagene jeg ikke trener pleier jeg å gjøre rent her. Støvsuge, vaske osv. Så pleier jeg å vaske 1-2 maskiner med klær. Så sitter jeg av og til ute å leser i det fine været.. Er jeg veldig trøtt og sovet lite de siste nettene kan jeg ta meg en liten time på øyet.
Zakuro Skrevet 23. mars 2012 #18 Skrevet 23. mars 2012 Trener, spiller spill med kjæresten, ser litt serier med ham, nerder på data'n...
Inx Skrevet 23. mars 2012 #19 Skrevet 23. mars 2012 Åpner bildetrådene her på KG og tar en solo kjappis, dernest er det litt tilfeldig.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå