Gå til innhold

The Voice - Noreg!

AnonymBruker

24 stemmer

1. 1. Kva for eit lag heiar du på?

• Team Sondre
      14
    • Team Hanne
      2
    • Team Yosef
      1
    • Team Magne
      7

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sidan me ikkje fekk diskutera den norske versjonen av The Voice i den andre tråden meir, tenkte eg å lage ein ny tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, sinnafjeset mitt var bare ment som en spøk, men takk for at dere flytter:) :klemmer: (Nå dør vel den andre tråden, men lykke til her:))

God tv-titting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh som Yosef irriterer meg altså :kjefte: Blir like oppgitt og sjokkert hver gang noen velger, eller rettere sagt føler seg tvunget til å velge han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh som Yosef irriterer meg altså :kjefte: Blir like oppgitt og sjokkert hver gang noen velger, eller rettere sagt føler seg tvunget til å velge han..

Uten at jeg har særlig peil på noen av dem, så synser jeg at de andre har mer tyngde enn Yosef, så jeg blir også noe overrasket når han stadig blir valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg har særlig peil på noen av dem, så synser jeg at de andre har mer tyngde enn Yosef, så jeg blir også noe overrasket når han stadig blir valgt.

Ja, ikke sant? Får man valget mellom Yosef og Magne skulle man tro valget var ganske lett liksom.. Men han har tydeligvis sine "fans" da:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? Får man valget mellom Yosef og Magne skulle man tro valget var ganske lett liksom.. Men han har tydeligvis sine "fans" da:s

Jepp. Og så syns jeg han er noe slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt off topic, men hvem er hun Hanne? ...og har hun samme klær på hver fredag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt off topic, men hvem er hun Hanne? ...og har hun samme klær på hver fredag??

Alle har samme klær på hver fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har på samme klær hele tiden. Husk det er ikke direktesendinger. Innspillingene skjedde over kort tid, og det ble avtalt at de måtte ha på samme antrekk til hver innspilling for at det vi ser på tv blir vist litt "hulter i bulter". Derfor måtte de ha samme klær på sånn at vi som ser sendingene plutselig ikke ser fire forskjellige antrekk i løpet av et program, for da blir det enda mer tydelig at det er klippet og limt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi alt er filmet på samme dag. Alle auditionene i en sitting.

Edit: Ja, eller kanskje det er grunnen. Det personen over sa.

Endret av Snuppeluppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere enn meg som likte hun som sang Wake me up when september ends? Syntes det var deilig å høre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere enn meg som likte hun som sang Wake me up when september ends? Syntes det var deilig å høre på :)

Likte også det!

Er veldig mange jeg skulle ønske gikk videre, som ikke gjorde det. Men blant de lagene som er nå, heier jeg på Sondre og Magne. Synes Sondre har valgt et par artister som jeg ikke likte noe særlig (virket som om han valgte dem mest for å få variasjon på laget, ikke fordi han egentlig var så interessert), og at Magnes lag derfor skiller seg mest ut (i positiv forstand).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...