Gå til innhold

Nabokatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært så dum å ta inn nabokatta da jeg syns den var så mye ute og virket litt ustelt. Gikk ca 1 måned før eier kom og sa fra at jeg ikke måtte mate den el ta den inn. Så nå sitter jeg her med en katt som kommer springende så fort jeg kommer hjem og forventer å komme inn og få mat. Eller den sitter utenfor og mjauer sårt. Dette skjærer meg i hjertet, vet jo jeg har vært dum som har tatt den inn. Han har jo et hjem og får mat, men syns kanskje eieren har den veldig mye ute, virker som katta trives godt inne, og helst ikke vil være ute så lenge om gangen.Katta blir jo forvirret stakkar, det jeg lurer på er om den kommer til å gi seg, og om den blir lei seg for ikke å komme inn? Nå skal jeg flytte om et par måneder, vet jeg kommer til å slite med dette. Bare så vondt å se på at han ligger og venter på å få komme inn og stirrer på meg med de store øynene sine:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bare å ikke slippe inn katten mer. så gir den seg etter hvert.

katten blir ikke "lei seg", i hvert fall ikke på samme måte som mennesker blir.

de er mye mer korttenkt og lever i øyeblikket.

det er ikke spesielt kaldt ute, så ser ikke noe problem i at katten er ute mye.

kanskje du vil skaffe deg din egen katt? :)

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste grunnen til at pus blir forvirret er jo fordi du i utgangspunktet tok den inn og gav den mat, når den faktisk har et hjem og en eier fra før av.

Her må du nok bare være hard og disiplinere deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...