Vulpes Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Har nettopp lært at jeg skal bruke 65 i omkrets og ikke 70, noe som forklarer hvorfor BHene mine alltid har sklidd opp før. Kjøpte en BH i størrelse 65C fra Change for litt siden som sitter som et skudd. Trenger nå noen nye BHer, og prøver å titte litt rundt på nettbutikker... Men jeg finner fadermeg ingen butikker som har BHer i størrelser mindre enn 70! Hjelp? EDIT: Og helst ikke alt for dyre BHer. Har ikke råd til å betale 5-600 kr eller mer for en BH. Endret 6. mars 2012 av Tonje!
Tamtam Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Ebay! Jeg vet størrelsen min i enkelte dyrere merker, og handler disse billigere på ebay.
Vulpes Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2012 Jeg sjekket Ellos men de hadde ikke - men skal jammen sjekke Cubus og Lindex neste gang jeg er på storsenteret! Takk! Ebay! Jeg vet størrelsen min i enkelte dyrere merker, og handler disse billigere på ebay. Hvilke merker anbefaler du?
FantasDick Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Cubus har noen i 65, men jeg synes de er litt store, så de er nesten som en 70. Kikk på eBay eller utenlandske nettbutikker (figleaves) - jeg liker merker som Freya, Wonderbra, Calvin Klein, Fantasie osv. Fatter ikke hvorfor ikke det ikke selges mer 60-65 cm her i Norge?!
I-AM-Nicole Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Det er vanskelig for meg å finne 70c... Men kan tenke meg at 65c er enda sjeldnere å finne. Synes det at klesbutikker som lindex og H&M burde få inn noen slike str og slik at man ikke må ut med dyre dommer for å få en enkel bh -.-' irriterende!
Grønt blad Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Har du prøvd nettbutikken til Change? Kommer ikke på noen andre nettbutikker enn det...
Grønt blad Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Fatter ikke hvorfor ikke det ikke selges mer 60-65 cm her i Norge?! Jeg er så enig. Ikke rart at mange jenter/kvinner går rundt med feil BH-størrelse når riktig størrelse nesten er umulig å finne. Jeg skulle også ønske at det var bedre utvalg i cuper utover C...
Vulpes Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2012 Takk for tips! Sist jeg sjekket nettbutikken til Change hadde de ikke så mange fine BHer for meg, men nå var det flere å velge mellom, så bestilte en BH derfra. Også tittet jeg på Figleaves som du nevnte Zaphireh, og der var det jo flere fine BHer i min størrelse, hurra! Så bestilte denne BHen i fargen latte. Har du erfaringer med det merket? Tittet på eBay, men fant veldig lite fint, ettersom jeg helst bør ha balconette BHer, de vet jeg (så sikkert som det går an) at sitter fint på meg så lenge størrelsen passer. Andre BHer bør helst prøves først :gjeiper:
momo Skrevet 7. mars 2012 #13 Skrevet 7. mars 2012 Er virkelig ikke lett nei. Selv bruker jeg 65H, så på change er det vanskelig nok da de har så få inne i den str. Og alle ser rart på meg da jeg sier den kombinasjonen i undertøysbutikken, som man ikke kan ha litt str på puppene og være smal under. Jeg er også lett lubben, så derfor og tror de ikke at jeg er så smal under der. ÆMen har smal overkropp, kraftig underkropp. Får gå inn på change og titte jeg og, se om de har noe i min str. Men alle mine bh`r er fra change. Greit å melde seg inn i klubben deres, for de har bra tilbud iblandt. Noen få ganger i året, så har de ta to, betal for en. Passer alltid på da.
Safira Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor kjedebutikkene ikke tar inn BHer i størrelse 65 C/D, jeg. Det kan da ikke være så vanskelig? Og pene modeller trenger de jo ikke bytte ut i hytt og pine så de burde jo ikke bli sittende igjen med masse de ikke får solgt heller. Som student synes jeg ofte det er litt dyrt å betale 500-600 kr for en BH. Misunner virkelig de som bruker 75B ...
Vulpes Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 7. mars 2012 Er virkelig ikke lett nei. Selv bruker jeg 65H, så på change er det vanskelig nok da de har så få inne i den str. Og alle ser rart på meg da jeg sier den kombinasjonen i undertøysbutikken, som man ikke kan ha litt str på puppene og være smal under. Jeg er også lett lubben, så derfor og tror de ikke at jeg er så smal under der. ÆMen har smal overkropp, kraftig underkropp. Får gå inn på change og titte jeg og, se om de har noe i min str. Men alle mine bh`r er fra change. Greit å melde seg inn i klubben deres, for de har bra tilbud iblandt. Noen få ganger i året, så har de ta to, betal for en. Passer alltid på da. Oi, den størrelsen kan ikke være lett å finne nei. Er medlem av Change-klubben ja, kostet jo ingenting og man får blant annet rabatt på nettbutikken deres Kjekt! Jeg skjønner ikke hvorfor kjedebutikkene ikke tar inn BHer i størrelse 65 C/D, jeg. Det kan da ikke være så vanskelig? Og pene modeller trenger de jo ikke bytte ut i hytt og pine så de burde jo ikke bli sittende igjen med masse de ikke får solgt heller. Som student synes jeg ofte det er litt dyrt å betale 500-600 kr for en BH. Misunner virkelig de som bruker 75B ... Jeg tror mange som bruker 70 egentlig skulle hatt 65, bare at de ikke er klar over det selv. Jeg har venninner som jeg nekter å tro at er større enn meg i omkrets (de er små og "petite" og jeg er høy), likevel sier de at de bruker 70. Jeg tenker at det sikkert bare er fordi de ikke har prøvd 65 og kjent hvor godt de sitter :gjeiper: Og ja, tenk så herlig å bruke 75B, da finner man jo passende BHer overalt!
Safira Skrevet 7. mars 2012 #16 Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror mange som bruker 70 egentlig skulle hatt 65, bare at de ikke er klar over det selv. Jeg har venninner som jeg nekter å tro at er større enn meg i omkrets (de er små og "petite" og jeg er høy), likevel sier de at de bruker 70. Jeg tenker at det sikkert bare er fordi de ikke har prøvd 65 og kjent hvor godt de sitter :gjeiper: Og ja, tenk så herlig å bruke 75B, da finner man jo passende BHer overalt! Jeg tror det jeg også! Har forresten problem med å finne fine bikinioverdeler også. De fineste har ofte spenne i ryggen, men da har jo størrelse 36/38 alt for stor omkrets (og 34 har for liten "cup")! Må alltid velge de jeg kan knyte inn.
momo Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Bikinioverdeler er håpløst ja. Så inne på change nå, men ikke bikini i min str. Men får være tidlig ute i butikken til våren, så satse på at jeg finner en fin bikini. Men fant to fine bh`r i min str på change nå, så det var ikke verst, og de var billige og.
Vulpes Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 7. mars 2012 Når det gjelder bikinier har det egentlig aldri vært så stort problem for meg fordi de billige og fine jeg alltid har likt best også har hatt knytting i ryggen. De fleste H&M-bikiniene er f.eks. greie sånn sett
Ego Skrevet 8. mars 2012 #19 Skrevet 8. mars 2012 Er nesten umulig å finne riktig størrelse her i landet ja Må innrømme jeg er misunnelig på dem som kan bruke 65 - selv må jeg ned i 60 for at de skal sitte. Noe skal man da alltids plages med :gjeiper:
Gjest badeand1 Skrevet 8. mars 2012 #20 Skrevet 8. mars 2012 Vær glad du har C Jeg har H og det er nesten litt verre. oO Og i tillegg kommer den jævla 60-65 som gjør det enda verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå