AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Hørte at det å spise ananas/ drikke ananasjuice skal gi bedre smak og lukt nedentil på oss jenter. Er det noen som har prøvd og vet om det funker? Hvor mye og ofte må man isåfall drikke? Tar gjerne imot andre tips også! Det sies jo at det man spiser/drikker påvirker smaken og lukten, men får det noen effekt allerede i morgen kveld om jeg begynner å drikke masse ananasjuice i dag tro?
Gjest mari kontrari Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Har hørt noe lignende, dog i sammenheng med smaken på menns sperm. Vet ikke om jeg tror helt på den store virkningen, men om det skal ha en virkning vil jeg tro det har like mye å si hva du kutter ut. Hvitløk, løk, asparges, røyk, m.m. er vel typiske ting som gir sterk kroppslukt/smak. I tillegg vil det kanskje hjelpe å drikke nok vann? Forøvrig vil jeg ikke akkurat anbefale å kutte ut krydder og grønnsaker for å smake bedre, man skal normalt smake helt greit med et normalt og sunt kosthold. Men røyken kan du jo stumpe om du røyker, det er vinn-vinn uansett. Tror vi må ta slike råd med en klype salt (om ikke det gir vond smak nedentil ), men det skader jo ikke å kose seg med ananas og annen søt og deilig frukt uansett. Oppdater gjerne om det har noen virkning - eksprimenter er alltid morsomt 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Ja, det virker. Det funker like bra på begge kjønn og kommer til å ha effekt allerede i morgen hvis du drikker i dag 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Takk for svar dere! Jeg røyker ikke, så det slipper jeg i hvertfall å tenke på. Og drikker vanligvis bare vann. Men har hørt at blant røyk som du sier og hvitløk skal gi en dårlig smak ja! Men da stikker jeg ned i butikken og kjøper ananasjuice med en gang! Skal oppdatere på torsdag om jeg/han merket noen forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå