AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har kjent en mann i et 1/2 år nå. Vi møttes på byen, og har sovet hos hverandre mange ganger. Men dette bare etter byturer. Vert litt sammen noen timer morgenen etter. Skal sies at vi er ganske opptatte begge to i hverdagene. Vi har kommunisert smått på SMS. Nå kom det frem at han hadde vert forelsket i meg, og derfor ville han ikke ha meg med hjem mer. Pga aldersforsjell og barn i bildet. I tillegg er han ganske "på" for å møtes ute på cafè, kino etc. Jeg har att på til måtte avslå to ganger, fordi det ikke passet. Men han vil fortsatt møte meg.. Hva vil han egentlig? Bli kjent på en annen måte? Sånn han beskriver forholdet burde han vell holdt seg unna for sin egen del? Nevner at jeg liker denne mannen veldi godt.
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Du kan jo spørre han rett ut hva han vil? Men når han har sakt han er forelsket i deg tror jeg han kanskje vil mer, som du sier bli kjent på en annen måte..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Du kan jo spørre han rett ut hva han vil? Men når han har sakt han er forelsket i deg tror jeg han kanskje vil mer, som du sier bli kjent på en annen måte.. Jeg har vell egentlig gjort det. For vi snakket om dette før jeg viste at han var forelsket. For 1-2 måneder siden sa han at det ikke var lurt å møtes, nå er det omtrent det motsatte. Ble selv litt småredd da jeg ble spurt om vi skulle møtes de gangene. Jeg kunne vell egentlig rukket det om jeg "engasjerte" meg mer. Pga barn og aldersforskjell er det problematisk. Iallefall for ham.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har vell egentlig gjort det. For vi snakket om dette før jeg viste at han var forelsket. For 1-2 måneder siden sa han at det ikke var lurt å møtes, nå er det omtrent det motsatte. Ble selv litt småredd da jeg ble spurt om vi skulle møtes de gangene. Jeg kunne vell egentlig rukket det om jeg "engasjerte" meg mer. Pga barn og aldersforskjell er det problematisk. Iallefall for ham. TS: Det med barn og alder var grunnen til at han ville stoppe det. Jeg skjønner det forsovidt.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Men hva føler du da? Det har du ikke sagt noe om
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Men hva føler du da? Det har du ikke sagt noe om Joda, det har du jo.. Du liker ham Hva er problemene med alder og barn da?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Joda, det har du jo.. Du liker ham Hva er problemene med alder og barn da? Jeg liker ham ja Jeg er ikke en typisk person som har sittet mye barnevakt. Men det har aldri vert diskutert. Alder 22(jeg) og 32. Han har barna nesten 100 %. Og er ekstremt flink med dem. Da skjønner jeg at han ser etter noen som kanskje har mye erfaring fra barn. I tillegg er alderen et hinder for hva familie skulle tenke å mene. (Synd nok) Ute blant folk generelt gjør det ingenting for ham.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Jeg liker ham ja Jeg er ikke en typisk person som har sittet mye barnevakt. Men det har aldri vert diskutert. Alder 22(jeg) og 32. Han har barna nesten 100 %. Og er ekstremt flink med dem. Da skjønner jeg at han ser etter noen som kanskje har mye erfaring fra barn. I tillegg er alderen et hinder for hva familie skulle tenke å mene. (Synd nok) Ute blant folk generelt gjør det ingenting for ham. Den aldersgreia der vil jo bare bli mindre og mindre betydningsfull med tiden da. Og hvis han er ekstremt flink med ungene spiller det da ingen rolle at du må lære? Hallo! Dette virker som litt tøysete innvendinger, så hvis fyren virkelig både har sagt at han var forelska og nå driver med tilnærminger ville jeg sannelig sett om ikke dere fant ut av det. Det er ikke sååå mange man blir gjensidig forelska i i livet
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Hva er det som er så forvirrende her? Han er tydeligvis interessert/forelsket, så da er det bare å kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Jeg synes du skal tenke deg nøye om og snakke med ham om at hvis dere prøver så må dere gå frem sakte og vente med å involvere barna. Du er 22. Husk at hvis dette blir seriøst så blir du stemor. Se den andre tråden her på forumet med jenta som sliter med dette. Men, selvfølgelig, er du sikker så kjør på!
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #13 Skrevet 6. mars 2012 Syns egentlig det ikke var så ille aldersforskjell jeg.. Ikke når man har blitt 22 liksom. Og hva familien eller andre vil mene skal man ikke tenke noe på, vet om mange par som har større aldersforskjell enn det der, som møttes når den ene var yngre enn det du er..
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #14 Skrevet 6. mars 2012 Jeg synes du skal tenke deg nøye om og snakke med ham om at hvis dere prøver så må dere gå frem sakte og vente med å involvere barna. Du er 22. Husk at hvis dette blir seriøst så blir du stemor. Se den andre tråden her på forumet med jenta som sliter med dette. Men, selvfølgelig, er du sikker så kjør på! Akkurat dette (uthevet) sitter jeg og tenker på også.
Eudyptula Skrevet 6. mars 2012 #15 Skrevet 6. mars 2012 Kan enten høres ut som om han ønsker å bryte med deg av fornuftsgrunner, men ikke greier det, eller så vil han ha deg kun til lek og moro, uten å ville involvere deg i resten av sitt liv.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 Kan enten høres ut som om han ønsker å bryte med deg av fornuftsgrunner, men ikke greier det, eller så vil han ha deg kun til lek og moro, uten å ville involvere deg i resten av sitt liv. Nei, det virker ikke som det. Nettopp grunnen til at han ville avslutte det, var fordi han ble forelsket. Altså, ved å ha sex ble det verre. Det var han klar på. Bare finne på noe sammen, som kafèbesøk osv. Det kan virke som han ikke greier å slutte. Men det er samtidig lenge siden vi har sett hverandre nå etter det var ganske slutt, og han vil "plutselig" møte meg. Vel og merke ikke hjemme hos han å se film, ja dere ser teigninga. Det er dette jeg ikke helt forstår..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #17 Skrevet 6. mars 2012 Jeg synes du skal tenke deg nøye om og snakke med ham om at hvis dere prøver så må dere gå frem sakte og vente med å involvere barna. Du er 22. Husk at hvis dette blir seriøst så blir du stemor. Se den andre tråden her på forumet med jenta som sliter med dette. Men, selvfølgelig, er du sikker så kjør på! Jeg er iallefall ganske klar på å ikke innvolvere noe barn før ting er avklart. Dette har han litt problemer med..kanskje det er derfor han vil bli bedre kjent for å se mer av hvordan jeg er som person? Har ikke tenkt så altfor mye på det. Og jeg tror neppe jeg hadde fått problemer med å vere stemor, om han er den jeg vil dele livet sammen med. Ja, jeg kommer nok til å møte ham neste gang. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå