AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Har nå prøvd å lese meg litt til forskjellig info på nettet, men blir ikke klokere, da di samme symptomene kan være så mye av forskjellig ! Lurer derfor på om andre her inne har opplevd lignende ved tidlig svangerskap. 7-8 dager etter eggløsning, ut ifra pernille sin info angående utflod, så skal det være stort sett tørt fra eggløsning/slim frem til menstruasjon. Kan ikke huske å ha vært borti lignende som dette før.. Har menssmerter som kommer og går gjennom hele dagen, værst på kvelds tid. Hatt en god del utflod i det sisste, vært mest helt blankt og hatt ofte følelsen av at det renner, men falsk alarm da jeg tror det er tante rød som har annkommet (beklager detaljene men.. *ler* I dag har det vært cottage-cheese lignende.. Og er redd det kan være soppinfeksjon? Men klør ikke, og kjenner ikke noe lukt.. Bekymrer meg bare siden jeg har menslignende smerter i tillegg, om jeg kan være gravid eller om det er noe som er galt med meg Er så nervøs om det skulle vært noe alvorlig.. Har vært skikkelig trøtt di sisste dagene også, og en god del luft i magen! Men ikke noen flere "gravid symptomer" enn det.. Håper på svar og høre om noen har noen kloke råd og/eller synspunkt/historier di vil dele Sjekk ut denne linken med hundrevis av beskrivelser av symptomer: http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=27889 Ellers så råder jeg deg til å ta en test. Det er utrolig hva man kjenner av symptomer hvis man kjenner skikkelig etter, man kan rett og slett bli tussete av mindre (btw: Det er også utrolig mange sinte damer her inne som går helt av skaftet hvis en stakkars usikker sjel spør om symptomene hennes kan skyldes graviditet, så ikke ta det innover deg hvis du får ufine svar) 1
Gjest Elyssa Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 De første symptomene jeg fikk var ømme bryster og murringer nederst i magen, nesten som mensen. Så kom luft i magen, småkvalm og litt surrete. Fortsatt mye murringer. Nå har jeg ikke noe særlig murringer mer, men er KVALM og går rundt og brekker meg hele tiden. Kaster opp litt iblant, men ikke så ille. Merker også at jeg har fått lavere blodtrykk, det svartner når jeg reiser meg fort o.l. Også har brystene blitt større. (såpass at jeg må opp i BH-størrelse. Jeg vet ikke om du kan være gravid, er vel bare en måte å finne ut av det på
mille86 Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 er bare i halveis i uke 4 testet positivt i går faktisk. trodde jeg skulle føler meg mye mer gravid enn jeg gjør, har ikke så mange symptomer men * menssmerter !! blir gal av og til og tror mensen forsatt skal komme hvert øyeblikk. men er visst normalt' *tørst på kald drikke *ømme pupper og brystvorter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg begynte å brekke meg, og bli småkvalm - helt i fra unnfangelsen! (trodde jeg var fyllesyk i en uke) også mye utflod. Hadde aldri ømme pupper
angelou Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 MEd de to siste: Fryktelig trøtt og skikkelig uggen-følelse i kroppen, konstant frossen og småkvalm fra noen dager før forventet mens. Med den første - ingen symptomer før i uke 7.
Julibaby Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Mine tidlige symptomer: Før IKM: svært ømme bryster, de kjentes litt anderledes ut også, litt klumpete. Ca IKM: svært trøtt, en ny type trøtthet, kjentes helt varm i øynene. Ble småkvalm gradvis etter IKM. Lykke til med å teste!
rødrose Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2012 (endret) . Endret 9. april 2012 av rødrose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå