Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å prøve MD formulation continous renewal serum. Har tidligere slitt mye med uren hud, er bedre nå, men har endel røde partier, og arr/røde merker etter kviser og store porer. Er 24 år, så jeg har ikke noe ungdomshud. Har hørt mye bra om dette produktet så tenkte å prøve det.

Hvor kjøper dere MD formulations produkter? Jeg er student, så vil helst slippe billigst mulig unna, og jeg har brukt mye penger oppgjennom årene på produkter som ikke virker. Jeg har sett på feelunique at de har noen sånne starter kit der, med små størrelser, som kan være greit å prøve først. Er feelunique det rimeligeste stedet å bestille fra?

Hva slags andre produkter bruker dere i tilknytning til dette serumet? Har fått med meg at det er mange andre her som bruker det. Jeg har dessverre ikke råd til å ha en dyr serie med produkter, så tenkte å kjøpe dette serumet, og en dagkrem. Jeg bruker simple wipes til å fjerne sminken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp på feelunique.com. Du må nok betale toll/moms eller hva enn det egentlig er, men det får du refundert om du mailer de et bilde av kvitteringen.

Bruker rensemelk/tonifying lotion fra Decleor, og hydra floral fra Decleor. Har aldri hatt så bra hud som når jeg bruker disse produktene.. Bruker også skrubben til MD. Anbefales virkelig :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Feelunique. Det er ikke bare prisen som er viktig, men også kundeservice og vite at man ikke får gamle eller falske produkter.

I tillegg til serumet bruker jeg rens, skrubb og maske + balm fra Decleor. Alle disse produktene er utrolig drøye i bruk, det kan ikke sammenlignes med noe annet. Hvert produkt varer over et år hos meg. Fuktighetskrem er mye mer individuelt og jeg varierer etter årstid. Husk solfaktor.

Jeg ville ikke brukt Simple wipes, tror disse inneholder mineralolje. Har du ikke råd til annet ville jeg brukt intimvask som rens.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...