Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt myndig og har ikke så mye peiling på nettbank og lignende. Men jeg har jobbet så mye jeg har hatt mulighet til siden jeg var 15, og har derfor tjent opp ganske mye penger. Jeg bor hos foreldrene mine.

Det jeg lurer på er om kontoutskriftene man får sendt i innboksen hos dnb.no, også blir sendt i posten? Foreldrene mine har nemlig null respekt for mine saker, og åpner alle brev som er mine. Jeg vil ikke at de skal vite noe om min personlige økonomi siden jeg driver og sparer for å få råd til å bo alene og er godt igang.

Skrevet

jeg får ikke kontoutskrift i posten, bare i postkassa i nettbanken. Men klarer dessverre ikke huske om dette er noe jeg har valgt selv. Men jeg liker ikke papirsøppel. Blir bare borte :P men i nettbanken ligger det jo hele tiden så jeg kan bare gå inn der når det måtte være

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har nettbank, så får du ikke kontoutskrift i posten om du ikke ber om det, er min erfaring. Før jeg fikk nettbank, fikk jeg alltid utskriften i posten. Når jeg fikk nettbank, fikk jeg den aldri i posten lenger, like greit.

Skrevet

Det var jo en lettelse! Får man heller ikke sånne årsutskrifter med renter i posten?

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo en lettelse! Får man heller ikke sånne årsutskrifter med renter i posten?

Nei, jeg sluttet å få alt i posten når jeg fikk nettbank, de bare sender det i postkassa i nettbanken som brev der :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også DNB. Kontoutskriftene/årsoppgavene sluttet bare å komme i posten, og kommer istedet kun til innboksen i nettbanken, jeg har aldri "valgt" det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...