Gå til innhold

Nettsider med tv-serier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, hvor ser dere på serier på nettet? (ikke laste ned)

Jeg brukte først tvdome.eu, så en del tv.blinkx.com og nå bruker jeg mest sidereel.com. Føler denne siden er flinkest til å oppdatere nye serier. Noen som har noen som er bedre?

På sidereel.com ble det ofte linket videre til videodb(husker ikke helt hva det het) og megavideo. Syntes disse var veldig gode, bortsett fra at man måtte vente en halvtime/time om man hadde sett 60-70 minutter. Noen som vet hvorfor disse er borte?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sidereel har ikke megavideo lenger på de seriene jeg ser, dessverre. Men de har også problemer på enkelte serier ved at de legger ut feil linker. Utrolig irriterende å trykke på syv linker hvor alle er til en gammel episode.

Fastpasstv har mye av de kommersielle seriene.

Skrevet

Megavideo har blitt lagt ned av de føderale myndighetene i USA grunnet noen ganske heavy anklager mot dem ved brudd på copyright.

Er også noen regler for å diskutere slikt her på forumet i tilfelle du ikke visste det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sidereel.com

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bruke tv-links.eu.

Også velger jeg enten putlocker eller sockshare når jeg har funnet frem til riktig serie og episode osv.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri tittet slik før så jeg var glad når jeg bli tipset om

1channel.ch

Når jeg vokste opp eksisterte ikke slike sider, eller man fikk virus hele tiden osv. Her har jeg ikke fått noe!

Jeg liker best Putlocker og Sockshare sine versoner på 1channel.ch

Ikke glem å ta bort alle pop-up sider så fort de dukker opp i begynnelsen av hver serie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...