AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Noen som kan anbefale en god hudpleier/salong i trondheim? Si gjerne hvorfor du anbefaler salong eller vedkommede. Trenger å finne ut av hudtype, hudproblem og produkter. Til en rimelig pris.
challenger Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg er veldig fornøyd med Solsiden Spa:) Har vært der flere ganger for forskjellige behandlinger og er alltid fornøyd. Men de er ikke akkurat rimelige der da..
AnneBonny Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Det er en hudsalong som jeg har blitt utrolig positiv til på trondheim torg. http://www.relaxsalon.no/?id=1995500156 Har møtt to forskjellige ansatte og begge to var utrolig flinke på hud og kremer. Jeg har fått tusen gratisråd der og hun ene stoppet meg i å kjøpe et produkt pga at det ikke virket som at det var riktig. Har vært mange ganger på solsiden spa og har møtt hyggelige mennesker bak disken der, men for råd og kunnskap har jeg absolutt best erfaring med førstnevnte. På solsiden har jeg fått inntrykk av at de holder mye munn for å selge produktene. Alle produktene er liksom riktig for meg og alt skal bli så bra!
ludo Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 jeg er fornøyd med solsiden spa! Hun ene jeg var hos hjalp meg å finne ut hudtype og skrev ned alle produktene jeg kunne bruke!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Takk for hjelpen! Har time allerede idag tidlig på Relax på toget Spennende! Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå