AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har noen huller i CV'n pga at jeg prøvde å forbedre noen fag, 10 år tilbake i tid. Tror dere det blir vektlagt mye når det er såpass lenge siden?
Brukernavn Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Du var jo under utdanning. Det er jo ikke hull, det 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 OK, når jeg leste overskriften din, ante jeg allerede da ugler i mosen. GAMLE HULL I CV-EN, skulle det stå. Skjønner jo at du skrev galme ved en feil i farten, men det heter hull både i entall og flertall, ikke huller ... Alle ord man kan sette 'et' eller 'det' foran skal man ikke bøye som du har gjort med hull - huller Det at du hadde en periode du kun tok opp fag er ikke hull. 3
Jinta Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 OK, når jeg leste overskriften din, ante jeg allerede da ugler i mosen. GAMLE HULL I CV-EN, skulle det stå. Skjønner jo at du skrev galme ved en feil i farten, men det heter hull både i entall og flertall, ikke huller ... Alle ord man kan sette 'et' eller 'det' foran skal man ikke bøye som du har gjort med hull - huller Det at du hadde en periode du kun tok opp fag er ikke hull. Er dette språkforumet? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Fint da, hvis det ikke er huller. ( hoho ) Har alltid tenkt på det som hull da jeg ser tilbake på den perioden som veldig lite produktiv, men uansett om det hadde vært ordentlige hull, tror dere det hadde blitt vektlagt så langt tilbake som 10 år?
Kanutte Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Så lenge du kan forklare hva du brukte tiden på og har utdanning/arbeidserfaring uten hull de siste 10 årene vil det ikke være noe problem.
Tiarra Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 (endret) OK, når jeg leste overskriften din, ante jeg allerede da ugler i mosen. GAMLE HULL I CV-EN, skulle det stå. Skjønner jo at du skrev galme ved en feil i farten, men det heter hull både i entall og flertall, ikke huller ... Alle ord man kan sette 'et' eller 'det' foran skal man ikke bøye som du har gjort med hull - huller Det at du hadde en periode du kun tok opp fag er ikke hull. Det gjelder absslutt ikke alle ord. Ord med flere stavelser (f. eks. ett program, flere programmer) kan man fint bøye selv om det er intetkjønn. Men det aller fleste ord som kun har en stavelse bøyes ikke som TS gjorde. Unnskyld avsporingen, TS. Men grunnen til at jeg sjekket her var fordi jg lurte på nesten det samme. Men for min del er det pga sykdom, hva skal man skrive da, tror dere? Endret 6. mars 2012 av Tiarra
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Ville ikke sett på det som noe problem. Du kan jo si at du var ute og reiste, tok opp igjen fag eller hva som helst. Ingen som sjekker elektroniske spor etter deg, akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå